Skip to main content
Vraag

Er zit maar 2Gb op deze SIM kaart terwijl ik een abonnement van 20Gb heb

• May 20, 2026
  • 2 reacties
  • 31 keer bekeken

femke98
Slimmerik
Forum|alt.badge.img+4

Omdat ik van telefoon ben gewisseld en mijn nieuwe geen esim aankan, (althans dat dacht ik), heb ik een nieuwe simkaart besteld.

Deze gekregen en geactiveerd. Nu kijk ik in de instellingen zie ik maar 2 GB. op deze kaart, terwijl ik een abo heb van 20 GB.

Hoe kan dat en hoe lossen we dat op?

2 reacties

Arjan van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+14

Hoi ​@femke98. Mooi dat het wisselen van e-sim naar fysieke sim redelijk soepel ging. Wel vreemd dat je nu ineens een andere bundel ziet staan. Eerlijk gezegd zou dat compleet los moeten staan van de simkaart. 

Je geeft aan dat je kijkt in de instellingen en dat je daar de 2 GB tegenkomt. Als dat in je toestelinstellingen is, dan is dat wellicht een waarde die getoond wordt voor iets anders. In veel toestellen kun je bijvoorbeeld een limiet instellen voor het moment dat je graag een waarschuwing ontvangt. Alleen in de MijnKPN app zie je namelijk hoe groot je bundel is en wat er nog van over is. Zou je daar eens willen kijken en daar dan een screenshot van willen maken als je daar ook 2 GB tegenkomt? Als je het dan hier plaatst, dan kunnen we eens dit met je bekijken. 

Voor snelle ondersteuning kun je ook altijd telefonisch contact opnemen met ons via een terugbelafspraak. Je wordt dan gebeld op een moment dat jou het beste uitkomt en dan kan je abonnement en bundel even doorgenomen worden. 

femke98
Slimmerik
Forum|alt.badge.img+4
  • Auteur
  • Slimmerik
  • May 21, 2026

in de kpn app staat die 2 gb. Maar ik denk inderdaad dat het de waarschuwing betreft. Maar mijn bundel zie ik niet staan, zal straks een screenshot maken, ben nu aan het werk.