Skip to main content

Ik krijg constant de foutmelding oeps er is iets misgegaan in de kpn app als ik de esim wil installeren.

Migratie van odido naar kpn was vanmiddag. Ben nu onbereikbaar. Kan niet bellen of geveld worden. Kan een moderator inhoudelijk kijken wat er aan de hand is met mijn aansluiting?

Welkom op het forum van KPN @Rebecca Wolt !


En ook welkom bij de “groenste provider” van Nederland, al had het begin wel beter mogen verlopen tijdens de overstap.

Ik ga ervan uit, dat je de juiste stappen hebt doorlopen om de e-sim te activeren?
Hiervoor is ook een speciale pagina op de website van KPN, die je via de volgende link kunt bereiken:

E-sim downloaden en activeren

Ga daar eens heen, en volg daar de aanwijzingen op, om te zien of je het zelf nog kunt oplossen.

Wilt dat nog steeds niet lukken, dan is de snelste manier om weer bereikbaar te zijn, om te bellen met de telefonische klantenservice van KPN, via het (gratis) nummer 0800 -0402.
Bereikbaar van maandag t/m vrijdag van 8:00 tot 18:00 uur, en van zaterdag van 8:00 tot 17:00 uur (zondag en feestdagen gesloten).
Vraag aan een familielid, goede buur of vriend/vriendin of je even met hun telefoon mag bellen.

Je kunt ook even langs een KPN Winkel bij jouw in de buurt gaan, daar kunnen ze je met dit probleem ook helpen, en loop je daarna weer bellend de winkel uit.
Neem wel je legitimatie bewijs mee naar de winkel!

Wil je dat een moderator even meekijkt, hou dan rekening met een wachttijd van enkele dagen.
Vul in dat geval alvast je forum profiel volledig in, denk hierbij aan je klantnummer, 06-nummer, postcode & huisnummer, geboortedatum en in het veld “Persoonlijke opmerkingen” de laatste 4 cijfers van je IBAN rekeningnummer.


Hi Michel, dankjewel voor je uitgebreide bericht.  Ik zal jou zeggen ik heb een halfuur met kpn aan de telefoon gezeten met eerste en tweede lijns en konden mij niet helpen.  Heb het advies gekregen om naar een kpn winkel te gaan. Jammer dat het niet anders kan. 


Hi Michel, dankjewel voor je uitgebreide bericht.  Ik zal jou zeggen ik heb een halfuur met kpn aan de telefoon gezeten met eerste en tweede lijns en konden mij niet helpen.  Heb het advies gekregen om naar een kpn winkel te gaan. Jammer dat het niet anders kan. 

 

Hoi @Rebecca Wolt 

Ik heb je graag geholpen, met de nodige informatie om dit probleem te verhelpen.

Jammer dat de telefonische klantenservice (1e en 2e lijns) je niet konden helpen, terwijl je dit eigenlijk wel mag verwachten vind ik zelf.

Maar goed, de KPN winkel is nu wel de beste optie!
Ik ga ervan uit, dat je na een bezoekje aan de KPN winkel, weer bellend naar buiten komt.

Laat even weten, hoe het is afgelopen!


Hi Michel, Dankjewel voor je berichtje. Ik laat het je weten. 


Ja ongelooflijk dat je door zo'n groot bedrijf naar de winkel wordt gestuurd. Erg onprofessioneel ook. Maar goed. 

 


Ben het met je eens Rebecca.


Ik ben naar de winkel toe gegaan en de medewerker heeft een fysieke simkaart geactiveerd en nu is het probleem opgelost.. voor mij geen esim meer. Schijnt vaker problemen op te leveren met Samsung toestellen.


Ik ben naar de winkel toe gegaan en de medewerker heeft een fysieke simkaart geactiveerd en nu is het probleem opgelost.. voor mij geen esim meer. Schijnt vaker problemen op te leveren met Samsung toestellen.

 

@Rebecca Wolt

 

Hoi Rebecca,

Super fijn om te horen!!
Dat je weer volop gebruik kunt maken (bellen en internetten) met jouw Samsung smartphone, en dat het probleem nu voor je is opgelost.

Ik begrijp dat je niet meer voor een e-sim hebt gekozen in de KPN winkel, omdat dit blijkbaar vaker problemen geeft met Samsung toestellen, daar zou Samsung in samenwerking met KPN eens naar moeten kijken waar dat eventueel aan ligt.

Zelf heb ik al jaren een iPhone (momenteel de iPhone 14 Pro Max), en daarmee heb ik nog nooit problemen gehad met het gebruik van de e-sim, want die gebruik ik al sinds het mogelijk is.

Veel bel- en internet plezier! 


Ja dat zou kpn zeer zeker moeten doen😁 

Voor mij voorlopig geen esim meer!

Groetjes Rebecca