Skip to main content
Beantwoord

Esim activeren lukt niet, kan geen sms ontvangen.

• July 28, 2025
  • 2 reacties
  • 52 keer bekeken

Ik heb een nieuwe iPhone, maar om de esim te activeren moet ik een sms ontvangen, maar dat kan dus niet.. bellen met jullie kan ook niet dus ik loop vast. Kan iemand mij helpen zodat ik de esim kan activeren? ik heb nu problemen op mijn werk omdat ik geen sms kan ontvangen. Graag hulp

Beste antwoord door Michel.uit.Arnhem

Hoi ​@MarkStrijker 

Welkom op de community van KPN.

Het klopt dat je normaal gesproken een nieuwe/vervangende eSIM met een toegestuurde activatiecode kunt activeren.
Maar als je geen SMS berichten kunt ontvangen is dat uiteraard niet mogelijk.
Maar daar heeft KPN een goede oplossing voor, en dat is het activeren van een nieuwe/vervangende eSIM door middel van een eenmalige betaling van 1 cent om zo alsnog je eSIM te activeren.
Je krijgt dan de activatiecode per e-mail toegestuurd, nadat je die 1 cent hebt voldaan per iDEAL.

Klik op de volgende link, en komt direct uit op de activatie pagina om de eSIM per iDEAL te activeren:
eSIM activeren per iDEAL

Laat nog even weten, of het je hiermee gelukt is.

2 reacties

Michel.uit.Arnhem
Superuser
Forum|alt.badge.img+15

Hoi ​@MarkStrijker 

Welkom op de community van KPN.

Het klopt dat je normaal gesproken een nieuwe/vervangende eSIM met een toegestuurde activatiecode kunt activeren.
Maar als je geen SMS berichten kunt ontvangen is dat uiteraard niet mogelijk.
Maar daar heeft KPN een goede oplossing voor, en dat is het activeren van een nieuwe/vervangende eSIM door middel van een eenmalige betaling van 1 cent om zo alsnog je eSIM te activeren.
Je krijgt dan de activatiecode per e-mail toegestuurd, nadat je die 1 cent hebt voldaan per iDEAL.

Klik op de volgende link, en komt direct uit op de activatie pagina om de eSIM per iDEAL te activeren:
eSIM activeren per iDEAL

Laat nog even weten, of het je hiermee gelukt is.

Alex van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+26
  • Moderator
  • July 30, 2025

Hi ​@MarkStrijker, welkom bij onze community. 

Dank aan Michel voor de duidelijk uitleg. Is het hiermee gelukt? En zo niet, waar loop je precies vast?Â