Skip to main content

Voor de zoveelste keer werkt het activeren van 2gb extra data bundel niet

Dit keer sinds de middag al niet meer op zaterdag overdag dus... Normaal komt dit probleem voor na een uur of 23:00 

Maar deze keer is het dus op klaarlichte dag al raak.

Daarbij ook nog dat ik maar 10gb heb verbruikt dus het gaat om de eerste extra bundel die ik probeer te activeren (ipv van voorheen was ik tientallen gb aan het downloaden met mijn laptop, maar dat is nu dus niet eens het geval)

 

Ik vind dit wel weer erg jammer hoor allemaal. Alleen maar omdat ze perse allerlei toestanden moeten verzinnen omtrent het "onbeperkt" internet, dit is nu al de honderdste keer dat ik allerlei beperkingen tegen kom

 

Admin: Privégegevens verwijderd

Ja heel vervelend. 

Vandaag is het weer raak

 

Admin: Reactie afgesplitst en onder bestaand topic geplaatst. Graag niet crossposten. Zie ook de huisregels.


Ja heel vervelend. 

Vandaag is het weer raak

Beste @Jeroenv86,

Wat vervelend dat het mis gaat om een bundel aan te vragen, zou je eens precies willen vertellen wat je doet? Zodat we je verder kunnen helpen.


En het kan me niet schelen dat iedereen mn nummer ziet

Als je nog een loodgieter nodig hebt regio Utrecht dan kun je dat nummer bellen

 

Admin: Privégegevens verwijderd


Beste @Jeroenv86,

Wat vervelend dat het mis gaat om een bundel aan te vragen, kan het niet zijn dat je tot maximale zit om aan te vragen? 🤔 Wat raar dat het dan niet werkt, en als je klikt op: “Vandaag meer nodig” dan werkt het niet?


Hoi @Jeroenv86 , toen je via de app de 2GB aanvulling bestelde, was jouw dagbundel toen al op? In dat geval is het wellicht beter om het via sms NL2000 AAN naar 1266 te doen. Via het “geknepen” internet loopt de app misschien vast. Ik heb zojuist zonder problemen een extra 2GB verkregen via de app. 


Hoi @Jeroenv86 , toen je via de app de 2GB aanvulling bestelde, was jouw dagbundel toen al op? In dat geval is het wellicht beter om het via sms NL2000 AAN naar 1266 te doen. Via het “geknepen” internet loopt dat wss vast. Ik heb zojuist zonder problemen een extra 2GB verkregen via de app. 

@RBxx als je dat aanzet dan komt ie daar zeker iedere maand mee, dat je dan 2 GB erbij krijgt? 🤔


Nee Dennis, dat is een éénmalig verzoek voor een extra 2GB op de betreffende dag. Zie Kennisbank.

 


Ik heb precies hetzelfde probleem. Ook vanaf vanmiddag vroeg. Zowel op mijn telefoon als laptop via Mijn Kpn, maar ook via sms krijg ik de melding dat de aanvraag niet verwerkt kan worden. Het word bijna een dagelijks dingetje. Heel vervelend.

 

(Je ziet het ook wel aan mijn naam!! 🙃 Deze, beste KPN,  graag een keer veranderd willen zien. Heb het al aantal keer gevraagd. Was nou niet echt de bedoeling dat ik de naam van mijn 1e topic bij me zou blijven dragen.)  

 


Via app 18:35

 

Admin: Privégegevens weer verwijderd.


Via sms lukt ook niet


Wat @Jeroenv86 zegt.. 


Ja heel vervelend. 

Vandaag is het weer raak

 

Admin: Reactie afgesplitst en onder bestaand topic geplaatst. Graag niet crossposten. Zie ook de huisregels.

Dus omdat meerdere mensen een topic aanmaken mag je niet in een ander zijn topic reageren om te laten weten dat je hetzelfde probleem hebt????   Jonge jij moet echt gewoon lekker vrij nemen in het weekend.   Ipv met oplossingen te komen zit je alleen mijn topic te bewerken hier heeft gewoon helemaal niemand wat aan


Wat @Jeroenv86 zegt.. 

Dus blijkbaar ben ik niet de enige dan zal het wel een of andere storing zijn.

Oke rest van het weekend misschien geen mobiele data dus.

Probleem opgelost. Fijn weekend allemaal de groeten


Vandaag doet hij het ook niet!?

 

Admin: afbeelding verwijderd i.v.m. privacy


Ik begin me zwaar af te vragen waarom ik nog 70 euro per maand betaal


Goedemorgen @Jeroenv86 en bedankt voor je bericht, al is de aanleiding natuurlijk allesbehalve fraai. 

Is het de afgelopen dagen nog wel gelukt om de extra data aan te vragen? Waarom het een paar dagen geleden niet lukte, kan ik niet verklaren. Er is naar mijn weten geen storing geweest. 

Hoi @Jeroenv86 , toen je via de app de 2GB aanvulling bestelde, was jouw dagbundel toen al op? In dat geval is het wellicht beter om het via sms NL2000 AAN naar 1266 te doen. Via het “geknepen” internet loopt de app misschien vast. Ik heb zojuist zonder problemen een extra 2GB verkregen via de app. 

@RBxx geeft hier ook op dezelfde dag dat het bij jou niet lukte aan dat het bij hem wel gewoon werkte. Daarom ben ik in eerste instantie dus even benieuwd hoe dit de afgelopen dagen is gegaan.


Ik heb precies hetzelfde probleem. Ook vanaf vanmiddag vroeg. Zowel op mijn telefoon als laptop via Mijn Kpn, maar ook via sms krijg ik de melding dat de aanvraag niet verwerkt kan worden. Het word bijna een dagelijks dingetje. Heel vervelend.

 

(Je ziet het ook wel aan mijn naam!! 🙃 Deze, beste KPN,  graag een keer veranderd willen zien. Heb het al aantal keer gevraagd. Was nou niet echt de bedoeling dat ik de naam van mijn 1e topic bij me zou blijven dragen.)  

 

Hoi @Gratis dagbundel foutmelding, ik heb je een PB gestuurd en kan er voor zorgen dat je naam op het Forum wordt veranderd. Als je daar op reageert dan kan ik dat meteen voor je regelen. 


Goedemorgen @Jeroenv86 en bedankt voor je bericht, al is de aanleiding natuurlijk allesbehalve fraai. 

Is het de afgelopen dagen nog wel gelukt om de extra data aan te vragen? Waarom het een paar dagen geleden niet lukte, kan ik niet verklaren. Er is naar mijn weten geen storing geweest. 

Hoi @Jeroenv86 , toen je via de app de 2GB aanvulling bestelde, was jouw dagbundel toen al op? In dat geval is het wellicht beter om het via sms NL2000 AAN naar 1266 te doen. Via het “geknepen” internet loopt de app misschien vast. Ik heb zojuist zonder problemen een extra 2GB verkregen via de app. 

@RBxx geeft hier ook op dezelfde dag dat het bij jou niet lukte aan dat het bij hem wel gewoon werkte. Daarom ben ik in eerste instantie dus even benieuwd hoe dit de afgelopen dagen is gegaan.

Nee was op zaterdag en zondag. Maandag deed het activeren het weer


Goedemorgen @Jeroenv86 en bedankt voor je bericht, al is de aanleiding natuurlijk allesbehalve fraai. 

Is het de afgelopen dagen nog wel gelukt om de extra data aan te vragen? Waarom het een paar dagen geleden niet lukte, kan ik niet verklaren. Er is naar mijn weten geen storing geweest. 

Hoi @Jeroenv86 , toen je via de app de 2GB aanvulling bestelde, was jouw dagbundel toen al op? In dat geval is het wellicht beter om het via sms NL2000 AAN naar 1266 te doen. Via het “geknepen” internet loopt de app misschien vast. Ik heb zojuist zonder problemen een extra 2GB verkregen via de app. 

@RBxx geeft hier ook op dezelfde dag dat het bij jou niet lukte aan dat het bij hem wel gewoon werkte. Daarom ben ik in eerste instantie dus even benieuwd hoe dit de afgelopen dagen is gegaan.

Nee was op zaterdag en zondag. Maandag deed het activeren het weer

Goed om te lezen dat het sinds maandag wel weer werkt @Jeroenv86 en ook bedankt voor het laten weten. Er is soms wel eens sprake van een kleine verstoring maar dat kan en mag natuurlijk niet te vaak voorkomen. Houd het goed in de gaten en mocht het toch weer voorkomen, laat het dan vooral weten. Het is niet een signaal dat ik heel vaak voorbij zie komen maar het komt dus wel eens voor.