Skip to main content

Hallo, ik ben naar de kpn winkel geweest voor dit abonnement af te sluiten. Ik heb toen duidelijk aangegeven dat ik veel internet gebruik. De kpn medewerker zei dat het super unlimited geschikt zou zijn voor mij. Ik kon onbeperkt 2gb aanvragen. Maar het werkt te vaak niet. Is hier een oplossing voor? 
 

groet Rico

Op die camping heb je geen goed bereik met het 4g netwerk. 5g heeft beter bereik en die camping ligt tegen de Duitse grens en 7km van de Belgische grens (Susteren).

Ik ben nu de hele dag thuis en heb nog geen 7gb verbruikt. Als mijn zoontje er is gebruik ik die bundel soms. Zolang ik de rekening bij kpn netjes betaal laten die mij echt niet naar Odido gaan. 

Mijn huidige mobiele abonnement ben ik gestart bij Odido, onb bellen/sms/int 4g voor 25€ pm. Na 5 jaar ongeveer betaal je daar dan 38€ ongeveer voor. Is toch niet echt klantvriendelijk dat je als trouwe klant die altijd netjes betaald de jackpot betaald. En Pietje die net als nieuwe klant een contract aangaat op 5g voor 30€ per maand. Ik weet niet hoe dat bij kpn is dat zal de toekomst wel wijzen.


Zoals je kan zien heb ik deze maand net geen 650gb verbruikt. Deel dat door 31 en dan kom je uit op 20,1gb per dag ongeveer. 😉

 


Jongens, jongens, kunnen we het asjeblieft vriendelijk houden? Het is niet aardig om het op de man af te spelen. En bovendien voegt het niets toe. Ik heb daarom ook een paar opmerkingen verwijderd/aangepast.

Ongeacht of iets wel of niet mag volgens de algemene voorwaarden, is de vraag van @llrico_ duidelijk: Het aanvragen van de extra 2 GB bundel werkt soms niet. Laten we ons daar op focussen, in plaats van het te gooien op regeltjes. Ja, het is absoluut af te raden, maar goed, het is uiteindelijk de verantwoordelijkheid van de klant zelf. Zolang @llrico_ maar weet dat er geen ondersteuning geboden kan worden als zijn router niet werkt. Het aanvragen van de extra bundel is een ander verhaal en dat zou gewoon moeten werken.

Ik ben daarom benieuwd op welke manier @llrico_ probeert de extra bundel aan te vragen. Dat maakt het makkelijker om mee te denken.


Hoi Denise, zowel via de app als via sms werkt het soms niet. Ik vraag de bundel aan via de app en krijg een foutmelding vervolgens geprobeerd via een sms met NL 2000 AAN. Vrijwel direct krijg ik een sms terug dat het niet lukt. Zie afb. 

 


Op welke momenten probeer je een extra bundel aan te vragen? En hoeveel probeer je in één keer te activeren?


In de avond om een uur of 9. Mijn bundel is op en dan lukt de eerste 2gb van de dag al niet. Soms lukt het na een half uur weer. 

Als de dagbundel van 20gb om 23:10 op is werkt het ook niet, pas om 00:00 uur de nieuwe dag(bundel) begint.


Dat zijn gekke momenten en ook geen gekke hoeveelheden. Vermoedelijk is er dan een bestelling van de Extra 2GB bundel die is vastgelopen in het systeem waardoor de volgende een probleem veroorzaakt. Een soort storing dus. Daar kunnen we helaas weinig aan doen. Het enige wat ik dan kan aanraden is om het op een later moment weer te proberen.


Zoals ik al eerder uit een topic heb gelezen schijnt het een probleem te zijn in het systeem van kpn. Soms schijnt het systeem in een extra bundel aanvraag te blijven hangen en zolang het systeem die bundel niet correct verwerkt krijg je die foutmelding en kan je geen bundel meer aanvragen. Wel gek dat je 75gb gewoon aan kpn en anwb kan doneren.  

Bedankt voor de info die bevestigd zoals ik al stelde!😊

Fijn weekend!


Als de dagbundel van 20gb om 23:10 op is werkt het ook niet, pas om 00:00 uur de nieuwe dag(bundel) begint.

Ik heb jou al geschreven, na 23:00 gaat het toevoegen van extra bundels idR niet meer (overigens werken een wijziging voor KPN abo ook niet). Waarschijnlijk is de backoffice van KPN outgesourced naar Moskow 😁


Gisteravond ongeveer om 23:30 aangevraagd via de app en toen lukte het gewoon om die 2gb bundel te activeren. Misschien is de de gb keurmeester op vakantie en zit er nu gewoon een goede vervanger! Denise weet dat wel😉


Kun je voortaan niet gewoon bv om 20.00 alvast een extra bundel aanvragen? Je weet nu inmiddels wel dat je elke dag zo'n bundel nodig hebt. 


Dat zou idd ook kunnen. Bedankt voor de tip slimmerik!


Reageer