Skip to main content

Beste,

Ik heb nu een aantal maanden extra verbruikskosten. Er staat dan downloads Google play store. Dan kijk ik verder staat er online aankopen Apple. 
 

De bedragen zijn best flink €40 tot €50 per maand.

Ik heb alleen 2 dingen extra cloud opslag €0,99 en Prime Video €2,99. 
Waarom komt er elke keer dan zoveel bij? Ik heb verder niks, ik kan niets terug zien alleen de extra iCloud en prime video. 
Het is belachelijk om extra te betalen voor dingen wat ik niet heb. 
Graag uitleg want betalen voor iets wat ik niet doe. Dit kan gewoon niet 

Ik heb nu wel alle betalingen via mobiel abonnement stopgezet in de AppStore. 
 

Maar ik wil wel dat dit even uitgezocht wordt. 

Hoi @Rietish! Van elke aankoop die je doet uit de Appstore krijg je de factuur per e-mail. Mijn advies zal dan zijn om je inbox in te duiken en daar de facturen op te zoeken van de aankopen uit de Appstore. Op deze facturen staat gespecifieerd om welke aankopen het gaat. Hou er wel even rekening mee dat als je de aankopen stopzet in de Appstore dat de maandelijkse betalingen voor je cloud opslag en Prime Video ook niet meer kan.


Klopt dan sturen ze hopelijk een betaallink. Maar ik heb alles teruggekeken. En ik zie alleen prime en iCloud maar die andere bedragen zie ik niet terug. €50 extra per maand is veel teveel voor mij voor iets wat ik niet weet


Ik snap het inderdaad, maar het zijn allemaal aankopen die vanuit jouw Apple-ID zijn gedaan. Wellicht dat iemand anders toegang heeft tot jouw Apple-ID?
Van elke aankoop krijg je een e-mail met hierin de factuur en specificatie over welke aankoop het is op je e-mailadres van je Apple-ID. Vanwege privacy kan een provider niet zien wat er is aangekocht. Dat kan alleen de klant zelf en Apple. 


Denk het ook. Apple belt ook zo terug ze konden niks terugvinden. Heel vreemd allemaal.