Skip to main content
Beantwoord

Extra bonus bij Mobiel.nl voor abonnement met zelfde kosten als bij KPN zelf

• January 3, 2026
  • 4 reacties
  • 57 keer bekeken

Ik ben rond het zoeken voor het verlengen van mijn abonnement en heb op beide mobiel.nl en KPN het abonnement 

KPN 150 minuten/sms + 16GB - Sim Only - 2 jaar - Combivoordelen - Verlenging

gevonden voor 15 euro per maand, maar mobiel.nl geeft daar een bonus headset van 130 euro of 75 euro aan accesoires bij. Ik vind dit vreemd, hoe kan mobiel.nl mij een bonus geven maar KPN niet als de prijs exact hetzelfde is voor exact hetzelfde abonnement?

Beste antwoord door Jasper van KPN

Welkom op de community ​@Wilma Martens, met dat soort dingen kunnen partijen zoals mobiel.nl eigen acties hebben. Daar hebben wij geen invloed op en zij regelen dat zelf. Als je daar vragen over hebt, of als je er later een garantievraag over hebt, zijn zij daarvoor je aanspreekpunt. Dit kan je daardoor ook het beste bij hun vragen, al kunnen de antwoorden van de anderen je al op weg helpen daarbij 🙂

4 reacties

bnh
Superuser
Forum|alt.badge.img+12
  • Superuser
  • January 4, 2026

Welkom ​@Wilma Martens!

Ik denk dat je die vraag aan mobiel.nl moet stellen, hun geven wat weg tenslotte ?

Noordzee
Superuser
Forum|alt.badge.img+32
  • Superuser
  • January 4, 2026

Mobiel.nl heeft waarschijnlijk nog een partij headsets liggen en zij willen graag dat jij via hun verlengt. Dat levert hun provisie op vanuit KPN. 

• January 4, 2026

Let op: bij mobiel.nl zit er verschil tussen verlengen en nieuw abonnement. Let op dat je voor verlengen kiest.

Nieuw abonnement is alleen van toepassing als je overstapt vanaf een andere provider. 

Jasper van KPN
Moderator
  • Moderator
  • Antwoord
  • January 6, 2026

Welkom op de community ​@Wilma Martens, met dat soort dingen kunnen partijen zoals mobiel.nl eigen acties hebben. Daar hebben wij geen invloed op en zij regelen dat zelf. Als je daar vragen over hebt, of als je er later een garantievraag over hebt, zijn zij daarvoor je aanspreekpunt. Dit kan je daardoor ook het beste bij hun vragen, al kunnen de antwoorden van de anderen je al op weg helpen daarbij 🙂