Skip to main content

Hallo, ik probeer sinds drie dagen om extra bundel (onbeperkt data) te vragen( via 1266 en mijn kpn) maar elke keer lukt niet.

En maakt niet uit als ik nog mijn 10GB heb of het leeg is, ik kan gewoon niet meer voor extra vragen zo als in de bijlage.

Met vriendelijke groeten, 

Asaad Mohamad 

 

Exact hetzelfde probleem voor mij, ook sinds 3 dagen. Was lang geleden dat dit gebeurde voor mij. Een jaartje ofzo terug kwam dit regelmatig voor maar deservice leek een stuk robuuster geworden sindsdien. Helaas dus toch weer ditzelfde euvel. Zeer vervelend!


Hallo @Asaad ,

Ik zie dat je de aanvragen midden in de nacht doet. Uit eerdere topics met dezelfde vraag is gebleken dat het aanvragen van extra GB's niet goed werkt tussen 23.00 en 6.00.

Kortom : Probeer het gewoon eens overdag na 6.00. 

  


Hallo Noordzee,

Dank u voor reactie, maar nee dat is niet de probleem. Want zoals ik zei, ik heb de probleem sinds drie dagen( vroeger was niet zo).Bovendien is de schermafbeelding van de laatste bewerking die ik heb uitgevoerd. Ik heb het alle keren geprobeerd ,bijna elke uur voor drie dagen.


We hebben de afgelopen dagen wat systeemonderhoud uitgevoerd, @Asaad, @Suryalist, ik vermoed dat het daar door veroorzaakt werd. Lukt het inmiddels wel weer om de dagbundels aan te vragen?


Hallo Erik,

Dank u voor reactie.

Nee helaas heb ik nog steeds de probleem.


@Erik van KPN  zelfde geld voor mij, ik zie ook nog steeds dezelfde bundels die zijn toegevoegd dagen geleden. De boel hangt vast voor mij:

 


Als je dan ook naar toevoegen opties gaat krijg je de opties niet meer te zien:

 


Dit is exact hetzelfde probleem als hierboven al beschreef als lang niet meer te hebben voorgehad​​.
Erg vervelend als dit gebeurd!


Ik zie dat ik dit 3 jaar geleden ook had beschreven hier op het forum :) 


Vandaag kan ik weer bundels toevoegen!


Hier precies het zelfde probleem. Kan op geen enkele manier een extra bundel toevoegen.


Hallo Martin en joke, het is opgelost bij mij ,het was system probleem (een van mij bestelling van 2GB was vast in het system). Als u nog de probleem hebt, is goed dat u hun bellen.

Groeten, 

Asaad


Hier ook hetzelfd probleem! Ik kan geen buitenland bundels bijkopen in de US.


Hoi @Dirk1987, welkom! Als je een vraag wilt stellen hier is het meestal handiger om een eigen topic aan te maken. Reageren op een al bestaand, ouder, topic, zorgt er vaak voor dat je geen of pas laat een reactie krijgt. 

Is het inmiddels gelukt om een bundel bij te kopen? Als dat niet zo is, dan is het handiger om even contact te zoeken via een van onze social media kanalen (Facebook / X) (ervan uitgaande dat je nog in de VS bent). De collega kan voor je nakijken of er iets is vastgelopen in jouw abonnement of met je aansluiting waardoor dit niet lukt. 


Het is weer zover. Aanvragen van extra 2gb databundel lukt niet. Dit begint me echt te irriteren. Als dit een regelmatig terugkerend probleem is,denk ik dat ik eens ga kijken naar andere provider. Iemand suggesties?

 


Reageer