Skip to main content

Het lukt me de gehele dag al niet extra MB's aans te vragen, krijg steeds een melding dat de aanvraag niet verwerkt kan worden, van de week ook al vaker last van gehad. Moet zeggen dat de snelheid van het internet ook wel echt heel tragisch laag is als je over je dagbundel heen bent (simpelweg muziek luisteren op spotify lukt al niet meer). Zeer vervelend dat een unlimited bundel alleen unlimited is als jullie systeem werkt. Heb echt geregeld last met MB's bestellen. Zou zeer fijn zijn als er optie zou zijn om je dagbundel omhoog te kunnen zetten, zijn maar weinig dagen waarop ik minder dan 10GB verbruik.

 

Heb het trouwens via de app, website en sms geprobeerd. Alle drie werken niet.

Maar als ik acht het nodig te dan zou het toch gewoon mogelijk moeten zijn. Ook doet me pa dit altijd en die heeft nog nooit problemen gehad. Voelt voor mij gewoon alsof ik afgewimpeld word met een makkelijk antwoord. Het is toch bizar dat als ik 20gb wil downloaden dan ik vervolgens na elke 2gb een berichtje moet sturen.


Mooi dat het weer lukt! Maar zoals gezegd is het stapelen niet de bedoeling, dat het nu voor jou goed gaat kan er ook voor zorgen dat anderen de bundel niet kunnen aanzetten. Iemand anders die aan het stapelen is kan ook de reden zijn dat het jou ook niet lukte om een enkele bundel aan te zetten. Als iedereen alleen een bundel aanzet op het moment dat ze deze nodig hebben, zal dit geen probleem geven.

Misschien binnenkort de dagbundel en aanvullers verhogen zodat deze minder geactiveerd hoeven te worden? 


Maar als ik acht het nodig te dan zou het toch gewoon mogelijk moeten zijn. Ook doet me pa dit altijd en die heeft nog nooit problemen gehad. Voelt voor mij gewoon alsof ik afgewimpeld word met een makkelijk antwoord. Het is toch bizar dat als ik 20gb wil downloaden dan ik vervolgens na elke 2gb een berichtje moet sturen.

Een per keer moet mogelijk zijn inderdaad, dat hoort goed te gaan. Meerdere tegelijk is gewoon niet de bedoeling.

 

Misschien binnenkort de dagbundel en aanvullers verhogen zodat deze minder geactiveerd hoeven te worden? 

Ze zijn een tijdje geleden van 1GB naar 2GB gegaan. Er zijn op dit moment geen plannen om het te veranderen.