Skip to main content

Extra bundel aanvragen voor Unlimited abonnement lukt niet

• June 24, 2023
  • 28 reacties
  • 985 keer bekeken

Toon eerste bericht
Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

28 reacties

• Auteur
  • Topper
  • September 19, 2023

Maar als ik acht het nodig te dan zou het toch gewoon mogelijk moeten zijn. Ook doet me pa dit altijd en die heeft nog nooit problemen gehad. Voelt voor mij gewoon alsof ik afgewimpeld word met een makkelijk antwoord. Het is toch bizar dat als ik 20gb wil downloaden dan ik vervolgens na elke 2gb een berichtje moet sturen.

Forum|alt.badge.img
  • Helper
  • September 19, 2023

Mooi dat het weer lukt! Maar zoals gezegd is het stapelen niet de bedoeling, dat het nu voor jou goed gaat kan er ook voor zorgen dat anderen de bundel niet kunnen aanzetten. Iemand anders die aan het stapelen is kan ook de reden zijn dat het jou ook niet lukte om een enkele bundel aan te zetten. Als iedereen alleen een bundel aanzet op het moment dat ze deze nodig hebben, zal dit geen probleem geven.

Misschien binnenkort de dagbundel en aanvullers verhogen zodat deze minder geactiveerd hoeven te worden? 

Jasper van KPN
Moderator

Maar als ik acht het nodig te dan zou het toch gewoon mogelijk moeten zijn. Ook doet me pa dit altijd en die heeft nog nooit problemen gehad. Voelt voor mij gewoon alsof ik afgewimpeld word met een makkelijk antwoord. Het is toch bizar dat als ik 20gb wil downloaden dan ik vervolgens na elke 2gb een berichtje moet sturen.

Een per keer moet mogelijk zijn inderdaad, dat hoort goed te gaan. Meerdere tegelijk is gewoon niet de bedoeling.

Misschien binnenkort de dagbundel en aanvullers verhogen zodat deze minder geactiveerd hoeven te worden? 

Ze zijn een tijdje geleden van 1GB naar 2GB gegaan. Er zijn op dit moment geen plannen om het te veranderen.