Skip to main content
Beantwoord

Extra bundel alleen MB's of ook belminuten?

• March 25, 2020
  • 1 reactie
  • 238 keer bekeken

Ik heb gekozen voor 1000 mb, sms of belminuten.

Dan kan ik het toch als belminuten gebruiken? Alle en zie ik in mijn kpn ik ze als mb's gekregen heb 

Beste antwoord door Sanne van KPN

Hoi @Manita80 en welkom op het forum! Heb je de 1000 MB bundel voor €7,99 die op deze pagina genoemd is besteld? Zo ja, dan krijg je 1000 MB/min/sms. Je kunt hem dus ook als belminuten gebruiken. :slight_smile: Mocht je trouwens snel door je belminuten heen gaan nu, dan kun je via Whatsapp bijvoorbeeld ook iemand opbellen. Als je op de wifi zit gaat dit telefoontje dan via het wifi netwerk en kost het je geen belminuten! 

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

1 reactie

Sanne van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+20
  • Moderator
  • Antwoord
  • March 27, 2020

Hoi @Manita80 en welkom op het forum! Heb je de 1000 MB bundel voor €7,99 die op deze pagina genoemd is besteld? Zo ja, dan krijg je 1000 MB/min/sms. Je kunt hem dus ook als belminuten gebruiken. :slight_smile: Mocht je trouwens snel door je belminuten heen gaan nu, dan kun je via Whatsapp bijvoorbeeld ook iemand opbellen. Als je op de wifi zit gaat dit telefoontje dan via het wifi netwerk en kost het je geen belminuten!