Skip to main content

goedemiddag

ik heb voor mijn mobiel 100mb besteld voor buiten europa.

internet doet het echter niet.Ik heb wifi uitgezet,roaming aanstaan en netwerkoperator geregistreerd Telesur voor het land Suriname.

Hoe kan ik deze bundel activeren?

Buiten Europa is het vrij duur, als je daar een extra bundel van KPN voor neemt.

Ik weet niet hoe lang je buiten Europa gaat en naar welk land.

Meestal is het voordeliger om daar een plaatselijk abonnement te nemen en bellen kan je dan via WhatsApp of zo. 

 

Zie ook hier.


Bellen is dan sowieso véél goedkoper via Whatsapp.

Via wifi: gratis

Via mobiel internet: audio bellen 1 MB per 4 minuten.

Beeldbellen ca. 4 x meer. (zonde van zo'n duren bundel voor beetje beeld)

Wil je ook goedkoop naar gewone (Nederlandse) telefoonnummers kunnen bellen overweeg dan Skype. Met het vooruitgestorte tegoed daarop kun je ook naar netnummers bellen en mobiele die geen Whatsapp hebben. Uitgezonderd 09 en 08 nummers.


Hi @Pensionado contento! Mocht je nog in Suriname zijn en nog geen verbinding hebben gekregen, probeer dan ook het volgende: 

  • Herstart je toestel
  • Test andere providers. We zijn van het netwerk van de providers daar afhankelijk, dus wellicht heb je met een andere provider wel verbinding

Als ook dat niet werkt dan raad ik je aan om contact met ons op te nemen via Facebook of X (Twitter). Dat schakelt sneller en zij kunnen je hier verder mee helpen. 
Bellen naar ons vanuit het buitenland kan ook via +316 1200 1200, maar is niet de goedkoopste optie. 😬

Hopelijk is het dan snel opgelost!


Hallo KPN,

 

Het antwoord van Sanne werkt niet. Wilt u de bundel annuleren en het geld niet incasseren/ terug storten? 

 

Dank u.


Hallo KPN,

 

Het antwoord van Sanne werkt niet. Wilt u de bundel annuleren en het geld niet incasseren/ terug storten? 

 

Dank u.

 

@Zapatos79 

Dit is een klanten helpen klanten forum.

Dus Hallo KPN??

Uiteraard kijkt een moderator mee en helpt waar nodig. 

 

Voor het annuleren kunt u het beste gratis 0800-0402 bellen. 


Reageer