Skip to main content

Mijn zoon heeft extra bundel voor Turkije maar kan het niet gebruikenĀ 

Wat voor (fout)melding krijgt hij dan??? Ook niet via een andere Turkse provider? @NilainyĀ 


Hoi @Nilainy, welkom op onze community! Ben je er n beetje uitgekomen?

We hebben hier een handig artikel over!


Beste thomasĀ 

We hebben alles geprobeerd maar hij doet het niet, tel van mij doet het ineensĀ 

Van mijn zoon heeft geen 1x gedaan, is te zien in zijn bundel

Ik ga ook het niet betalen, baal ervan, want speciaal aangekocht en het doet het niet

Ā 

Mvg nilayniĀ 


Hallo @NilainyĀ ,

Als je jouw bundel totaal niet hebt aangesproken, dan kun je na afloop van de geldigheidsperiode via 0800-0402 vragen om terugbetaling van de kosten.Ā 


Hallo

Zag dat jullie belde

Ben in Turkije en wil geen extra kosten

Mvg nilayniĀ 


Hallo

Zag dat jullie belde

Ben in Turkije en wil geen extra kosten

Mvg nilayniĀ 

Waarom doe je die telefoon dan niet gewoon helemaal uit? Geniet van jouw vakantie en doe de telefoon pas in Nederland weer aan.Ā 


Dat maak ik zelf wel uit om de telefoon aan of uit te doen, ik heb reden waarom ik bereikbaar moet zijn.

Ik heb 2 extra bundels genomen waarvan 1 het doet.

De extra bundel om de tel van mijn zoon doet het niet

Mvg nilayniĀ 


Dat maak ik zelf wel uit om de telefoon aan of uit te doen, ik heb reden waarom ik bereikbaar moet zijn.

Ik heb 2 extra bundels genomen waarvan 1 het doet.

De extra bundel om de tel van mijn zoon doet het niet

Mvg nilayniĀ 

Hier wordt helaas een denkfout gemaakt @NilainyĀ altijd bereikbaar willen kunnen zijn is iets anders dan willen kunnen internetten in TR.

Telefonisch ben je altijd bereikbaar en kun je zelf ook altijd bellen via je belbundel, dat heeft niets met een internetbundel te maken.

Ā 


Ik neem maandag contactĀ  op met kpn

Ik ben bereikbaar via app voor de mensen die mij nodig hebben dat is bereikbaar voor mij, bellen is voor mij niet de belangrijkste op moment.

Mijn vader is net begraven dus contact via app met mijn moeder is belangrijk omdat wij op vak zijn.

Ik had een bundel ook voor mijn zoon genomen en die doet het heelas niet en daar baal Ik van


GecondoleerdĀ @Nilainy, ik kan me goed voorstellen dat je dan bereikbaar wilt zijn. Ik heb geen algemene verklaring waarom de bundel van je zoon het niet doet. In het topic dat ik eerder noemde staan een hoop stappen die je kunt proberen om het werkend te krijgen. Wat misschien een goede is, is om zijn simkaart even in een ander toestel te proberen en/of een andere simkaart in zijn toestel te proberen. Zo weet je meteen of het iets met het toestel is of met de simkaart/aansluiting


Reageer