Skip to main content

Geachte heer, mevrouw,

Gezien de huidige ellendige situatie, waarin bijna iedereen zich in bevindt, vind ik het buitengewoon bijzonder, dat KPN geen extra bundels of etc weggeeft. Gezien de verplichte thuiswerksitusties met werk en of kinderen, zou je verwachten dat de MB’s buiten de bundel nu wel gecompenseerd zouden worden? Ik ben inmiddels meer dan 20 jaar KPN klant, en hoop dus ook op jullie steun die ik gewend ben, op dit moment ben erg teleurgesteld....vriendelijke groet, femke piek 

Waarom zou kpn dat nou moeten betalen? U krijgt bij de supermarkt toch ook niks gratis neem ik aan. Laten we vooral gewoon alles betalen zodat onze bedrijven blijven voortbestaan en mensen hun baan kunnen behouden.Ze hebben en krijgen het nog moeilijk genoeg. Of dacht u dat de crisis wel mee zal vallen?


Beste @Femke Piek 

KPN geeft al Film 1 t/m 13 april gratis aan klanten. Vanaf kanaal 245 kun je kijken naar Film 1: 

 


Ik vindt het buitengewoon bijzonder dat mensen zo veel mogelijk binnen moeten blijven, maar tóch een extra bundel nodig schijnen te hebben voor hun mobiele telefoon. Het is buitengewoon bijzonder dat men kennelijk opeens géén wifi meer kan gebruiken (eventueel van de buren) maar kennelijk buitenshuis de telefoon willen gebruiken i.p.v. thuis waar ze zoveel mogelijk horen te zijn.

Ik ben ook erg teleurgesteld dat mensen in deze ellendige tijd -waarin bedrijven het al moeilijk genoeg hebben- toch ook weer bundels of etc gratis willen hebben. Maar gezien de inhalige “hamstermentaliteit” van menig Nederlander is ook dat niet buitengewoon bijzonder.


Hey @Femke Piek , welkom op het KPN forum. Ik vind het erg jammer om te lezen dat je teleurgesteld bent. Wij doen er alles aan om Nederland te helpen in deze barre tijd. Vooral daar waar we goed in zijn: ons netwerk. 

Als netwerk van Nederland doen we er echt alles aan om te zorgen dat we verbonden zijn en blijven. Nederland werkt en leeft massaal thuis. Om thuiswerken, studeren en thuis zijn zo goed mogelijk te faciliteren biedt KPN hulp aan. Zo helpen we elkaar, want samen zijn we sterk. We proberen deze uitzonderlijke tijd aangenamer te maken voor consumenten en zakelijke gebruikers. Zo bieden we onze klanten gratis het zenderpakket Film1 en ondersteunen we zakelijke klanten door tijdelijk geen extra kosten buiten de bundel te rekenen. Ook helpen we kinderen uit armlastige gezinnen die het niet kunnen veroorloven internet thuis te hebben. Wij regelen dat deze kinderen thuis internet krijgen zodat ook zij verbonden zijn met school en klasgenoten :green_heart:  

Lees nog meer mooie iniatieven van KPN op : #KPNhelpt

Met je vaste internet thuis heb je geen verbruikslimiet. Nu we meer dan anders thuis blijven heb je constant verbinding met je vaste internet. Dus zou je geen extra (bel / sms of data) bundel voor je mobiele aansluiting nodig hebben, toch? :)


Ha Femke, je hebt hier geen reactie meer geplaatst. Ik hoop dat de teleurstelling weer wat voorbij is en plaats heeft gemaakt voor tevredenheid :)
Mocht je nog vragen hebben, geef het gerust aan. We helpen graag :)

#Staysave


Reageer