Skip to main content

Hoezo moet ik extra 12,99 betalen voor diensten die ik niet gebruik althans daar weet ik niks van

Hoi @Peetje45 en welkom op ons forum!

Dat is natuurlijk vreemd dat je betaald voor iets wat je niet zou gebruiken. Ik wil graag eens met je meekijken hoe dit nu zit. Zou je hiervoor jouw forumprofiel kunnen invullen met de gegevens die ik hiervoor nodig heb? Bij persoonlijke opmerkingen mag je wel aangeven of het gaat om mobiele of vaste diensten. Geef je hier nog een reactie zodra je dat klaar hebt zodat ik op onderzoek kan gaan voor jou? :mag:


Ik heb het ingevuld forumprofiel

Gaat om mobiel


Dankje voor de gegevens. Ik heb uiteraard direct jouw gegevens erbij gepakt en zie nergens op de facturen een bedrag van €12,99 naar voren komen. Als het om een online aankoop zou gaan dan kun je het beste even in jouw app of playstore checken wat er is aangeschaft, van elke online aankoop krijgen klanten een factuur per e-mail wat er is aangeschaf, hier heeft KPN verder geen invloed op. 
Kom je hier zo verder mee?


Hallo, 

Nou das wel apart dan want deze maand word er extra 12,99 afgehouden maar het is nergens terug te vinden

Hoop dat het op de factuur staat

Want ik wil al die online diensten stoppen 

Als dat het is 

Groetjes petra 


Dat is dan vast een melding die je te zien krijg in je mijnKPN app ga ik vanuit? Enige manier om het te stoppen is dan in te loggen in de app of playstore via je mobiel en daar op zoek te gaan naar welke abonnementen je hebt lopen en deze stop te zetten.