Skip to main content
Beantwoord

Extra GB's erbij tegen betaling, maar ik gebruik mijn oude databundel niet eens

• January 21, 2025
  • 4 reacties
  • 72 keer bekeken

Forum|alt.badge.img

Leuk 30GB en 1.25 extra abonnement kosten!   Ik gebruik de GB’s waarvoor ik betaal nu all niet en nu ineens krijg ik 30 erbij!!!!!   Ik ga zoeken naar een ander bedrijf!  Het is ook bijna onmogelijk om het bedrijf te bereiken.

Beste antwoord door Noordzee

Hallo ​@Anne Kathleen ,

Je kunt jouw abonnement via bv MijnKPN aanpassen naar beneden. Bijvoorbeeld helemaal geen GB's meer. Daarmee wordt jouw abonnement weer goedkoper. 

Wat betreft contact met KPN: 

Je kunt ook gewoon contact opnemen met de klantenservice om dit te bespreken. Je kunt hiervoor een belafspraak maken. Ze bellen jou dan op een moment dat het jou uitkomt. Facebook en X zijn alternatieven. 

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

4 reacties

Noordzee
Superuser
Forum|alt.badge.img+32
  • Superuser
  • Antwoord
  • January 21, 2025

Hallo ​@Anne Kathleen ,

Je kunt jouw abonnement via bv MijnKPN aanpassen naar beneden. Bijvoorbeeld helemaal geen GB's meer. Daarmee wordt jouw abonnement weer goedkoper. 

Wat betreft contact met KPN: 

Je kunt ook gewoon contact opnemen met de klantenservice om dit te bespreken. Je kunt hiervoor een belafspraak maken. Ze bellen jou dan op een moment dat het jou uitkomt. Facebook en X zijn alternatieven. 

Forum|alt.badge.img
  • Auteur
  • Helper
  • January 23, 2025

Heb ik al gedaan. Maar een prijs verhoging met meer data wat niet gewild is vind ik slecht tegen over vaste klanten! Al het extra’s…...films wat ik niet wil, extra mb’s als cadeau…..stop met de onzin en  verlaag de prijzen! Ook vind ik vreemd dat als ik al ingelogd bent en klik om verder te gaan krijg ik de boodschap ‘je bent uitgelogd’……..maar dat is niet zo. Ik gebruik Facebook en X niet…..daar zou bedrijven ook rekening moeten houden…..niet iedereen gebruikt het.   Als je iemand aan de lijn heeft van de klanten service gaat het goed maar zo ver komen……..niet.

Noordzee
Superuser
Forum|alt.badge.img+32
  • Superuser
  • January 23, 2025

Heb ik al gedaan. 

Mooi zo 👍🏼

Met de rest van jouw verhaal ben ik het eens hoor. Ik zou zo'n verplichte verhoging ook niet waarderen. Gelukkig heb ik prepaid en heb daardoor zelf de kosten in de hand. 

Forum|alt.badge.img
  • Auteur
  • Helper
  • January 23, 2025

Good idee…..ga ik ook naar kijken...