Skip to main content
Beantwoord

Extra inruilbonus bovenop de inruilwaarde van Recommerce

• March 2, 2026
  • 2 reacties
  • 32 keer bekeken

Ik heb op 9 februari een iphone 17 besteld, destijds met de actie: extra inruilbonus á 150 euro. Inmiddels heb ik de ‘normale’ bonus via Recommerce ontvangen, maar nog niet de 150eu extra bonus. Wanneer en van wie krijg ik die?

Beste antwoord door Jan van KPN

Goedemorgen ​@EWVP , bedankt voor jouw bericht en welkom hier op de KPN Community :)

Logisch dat je graag wenst te weten wanneer je deze extra bonus mag ontvangen maar helaas heb ik daar geen zicht op. Dit proces is uitbesteed aan Recommerce en daar kun je zelf contact mee opnemen middels dit contactformulier. Hopelijk kun je met deze informatie verder uit de voeten en ontvang je alsnog snel de extra bonus! 🙏🏻

2 reacties

Jan van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+14
  • Moderator
  • Antwoord
  • March 4, 2026

Goedemorgen ​@EWVP , bedankt voor jouw bericht en welkom hier op de KPN Community :)

Logisch dat je graag wenst te weten wanneer je deze extra bonus mag ontvangen maar helaas heb ik daar geen zicht op. Dit proces is uitbesteed aan Recommerce en daar kun je zelf contact mee opnemen middels dit contactformulier. Hopelijk kun je met deze informatie verder uit de voeten en ontvang je alsnog snel de extra bonus! 🙏🏻

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • March 4, 2026

Hoi ​@Jan van KPN , Recommerce stuurt mij echter naar KPN. Zij schreven: Ons bedrijf Recommerce is de partner van KPN voor het Re-trade-programma (inruil van gebruikte apparaten), maar wij beheren de bonus niet.

Voor vragen over de bonus kunt u contact opnemen met de KPN-hotline, aangezien wij helaas geen toegang hebben tot deze informatie.

Ik vind het erg vervelend dat beide partijen naar elkaar verwijzen en ben dit van KPN ook niet gewend. Met welke afdeling van KPN kan ik contact opnemen hierover?