Hallo KPN
Ik heb op 29 maart 2023 een iPhone 14 pro bij jullie besteld. Heb mijn oude toestel ingeleverd bij Recommerce. Heb geld voor mijn oude toestel ontvangen. Nu wacht ik nog op de bonus van 150 euro. Nu krijg ik net bericht dat de bonus niet door jullie is gevalideerd. Zou graag willen weten waarom niet. Ik voldoe aan de voorwaarden:
Koop jij een iPhone 14 / iPhone 14 Plus / iPhone 14 Pro of iPhone 14 Pro Max bij KPN tussen 6 maart en 2 april? Dan krijg je € 150,- extra inruilwaarde als je je oude telefoon inlevert. Dit bedrag ontvang je bovenop het inruilbedrag van je oude telefoon. Let op: deze actie geldt niet voor bestellingen via externe partners, zoals Mediamarkt, Belsimpel of Phonehouse en als je oude telefoon geen restwaarde heeft.
Mijn toestel is in een KPN winkel besteld binnen de termijn.
Tot nu toe verwijst Recommerce me naar KPN en KPN doet hetzelfde met verwijzen naar Recommerce. Het is een actie van KPN geweest die op de site van KPN stond en ik zou daarom graag van KPN een oplossing zien.
Mvg,
Martijn
Na veel mailwisselingen met Recommerce, bellen met KPN en bezoek KPN winkel kreeg ik gisteren onderstaand bericht van recommerce. Zie ook mailwisseling daarvoor.
| |||||||
|
|
|
|
Met vriendelijke groet,
ME