Skip to main content

Vorige maand heb ik een extra internetbubbel van 1000mb gekocht. Daar heb ik toen 350mb van verbruikt.

De bundel is 30dagen geldig.

Ik mag aannemen dat deze in deze maand wordt toegevoegd. Zie het restant nergens terug.

Kunt u duidelijkheid geven

Geeft dit je iets meer duidelijkheid?

https://forum.kpn.com/mobiele-abonnementen-15/geldigheid-gekochte-internetbundel-455237#:~:text=Op%20het%20moment%20dat%20je,worden%20in%20de%20nieuwe%20maand.


Duidelijkheid helaas wel.

Praktisch betekent het dat de bijgekocht nu de maar een zeer beperkte houdbaarheid heeft en geen 31 dagen. Het deel van de bundel wat je in de vorige maand niet hebt gebruikt vervalt gewoon tenzij je de maand erop weer veel tekort komt.

1000mb kopen heeft dus totaal geen zin.

De site van KPN is hierover echter zeer onduidelijk

De opmerking van dat het nu eenmaal zo is is wel een hele zwakke.


Hallo @lefox, jammer om te lezen dat dit zo onduidelijk voor je was! Op onze website wordt inderdaad vermeld dat een extra bundel 31 dagen geldig is. De bundel, en daarmee ook de MB's, komen daarmee te vervallen. 


Beste Marcia bedankt voor de reactie.

Ik ben blij dat het voor u ook zo duidelijk is. Daar staat echter niet dat kpn aan het begin van de maand eerst de nieuwe mb's van die maand op maakt en vervolgens kijkt of er nog een extra bundel open staat.

Dat is toch vreemd. Als ik in de winkel nieuw fruit heb gekocht maak ik toch ook eerst de oude voorraad op. Anders weet ik zeker dar die bederft.

Jammer dat KPN er wel zo mee om gaat. 

Niet echt klantvriendelijk lijkt me.

Gr Frits