Skip to main content

Extra korting mist

  • January 7, 2021
  • 1 reactie
  • 17 keer bekeken

Ik heb net mijn factuur mobiel abonnement van half dec-jan en feb maar geen korting ontvangen.

ik heb al jaren tv/internet abonnement dus telefonisch afgesproken in november dat het €25 pm en niet €35 per maand voor sim only zou zijn!

had net zo goed by Vodafone kunnen blijven!

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

1 reactie

Jeroen van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+22

Goedemorgen @Greet Laisina, het lijkt er op dat de extra korting waar je recht op hebt: Husselkorting niet geactiveerd is. Gelukkig kun je dat zelf online aanmelden. Dan wordt de korting alsnog voor je geactiveerd. Laat je even weten of het aanmelden gelukt is?