Skip to main content

Geachte heer/mevrouw,

Volgends mijn mobiele app heb ik voor deze maand al mijn internet gebruikt. Ik kreeg een sms en dag was prima. Nu krijg ik vandaag weer een sms dat ik 50% van mijn eu 1000 bundel heb gebruikt, maar deze heb ik helemaal niet aangevraagd. Ik vind het fijn dat ik het krijg, maar ik wil er niet voor betalen. Ik heb het namelijk niet aangevraagd.

ik hoor graag van u.

 

met vriendelijke groet,

 

Eva

Goedemiddag @Eva1500, welkom op het Forum en bedankt voor jouw bericht!

We lopen tegen het einde van de maand aan, dus dat kan inderdaad voorkomen! Dan wordt je internet wat trager, maar betaal je niet meer. Je kan ervoor kiezen om een EU bundel aan te schaffen, maar dat is een eigen keuze. Dus een vreemde gewaarwording denk ik, dat je dat opeens als melding krijgt! 

Ik kijk graag met je mee waar die bundel vandaan komt, en hoe deze aangezet is. Hiervoor heb ik wel wat gegevens nodig. Zou je jouw Forum profiel willen aanvullen met naam, postcode + huisnummer, klantnummer en 06-nummer? Dit is alleen zichtbaar voor jou en KPN moderators (overal waar privé achter staat). 


Geachte Susan,

dankje voor je email. Ik heb het aangepast. Hopelijk kunt u er nu wat mee.

 

met vriendelijke groet,

 

Eva Boksem


Dankjewel Eva. Ik neem het even van Susan over. Dit gaat om 2 betaalde bundels van 1000 Mb van € 7,99 per stuk. Deze zijn echter via een sms aangezet vanaf je toestel. Dit op 29 januari rond 13:00 en op 30 januri rond 12:00. Dit is in ieder geval vanaf je toestel aangevraagd. Toevallig iemand die toegang had tot je toestel? 


@Eva1500,  ik heb helaas geen reactie meer gezien. Heb je nog het een en ander kunnen nagaan?


Bedankt voor je reactie. Sorry ik had geen melding gekregen en was vergeten te kijken. Ik kan me idd herinneren dat ik die twee bundels aangezet heb. Maar ik kreeg de sms dat hij op was in februari. Maar voor februari had ik niks aangezet? Hoe kan dat? Gaan de mbs die je de vorige maand aanvroeg mee?

 

hoor graag

 

eva


@Eva1500, de bundels zijn 31 dagen geldig! Dus bestel je hem eind januari, dan is hij geldig tot eind februari. Mits hij natuurlijk niet al op is.. :slight_smile: Heb je er 2 achter elkaar aangezet? Dan is de ene opgegaan en heb je hier die melding van gekregen, en is daarna de andere bundel in gebruik genomen. 


Dank u wel. Ik begrijp nu hoe het kan.


Graag gedaan! En bedankt voor je berichtje terug! :blush:


Reageer