Skip to main content

Ik wilde in MijnKPN kijken, of ik er een extra kosten op heef gemaakt. Ik kon niet inzien, ik zie alleen een bundel en een bundel buiten EU, maar geen extra kosten inzien. Ik was vergeten om roaming uit te schakelen tenzij ik in Albanië en Noord Macedonië was.

 

mijn vriendin had zelfde probleem maar ze kon haar extra kosten wel inzien (ze heeft een andere abonnement, Simyo). Ik vroeg zich af waarom ik niet in kon zien.

Hoi @TimS94 en welkom hier op ons forum!

Uiteraard hoop ik voor jou dat je geen extra kosten hebt gemaakt en dat er daarom niks te zien is. Anders is het een kwestie van de factuur eventjes afwachten. Mocht je hier vragen over hebben tegen de tijd dat je deze ontvangt, laat het ons dan vooral weten. 


Oke, dan vroeg ik zich wel af waarom wij niet zelf van voren kunnen inzien? Zonder dat wij straks achteraf een factuur ontvangen die ons een schrik gaat brengen. Ik zou wel fijn vinden om kunnen beetje rekening mee houden, zeker vooral voor onze financieel overzicht.


Oke, dan vroeg ik zich wel af waarom wij niet zelf van voren kunnen inzien? Zonder dat wij straks achteraf een factuur ontvangen die ons een schrik gaat brengen. Ik zou wel fijn vinden om kunnen beetje rekening mee houden, zeker vooral voor onze financieel overzicht.

Geen idee @TimS94!

Als je het fijn vindt, kan ik ook even voor je kijken of ik iets van dat soort kosten terug kan zien. Mocht je dat willen, zou je dan je forumprofiel in willen vullen en kun je een seintje geven zodra je dit hebt gedaan? 


Als je wilt voorkomen dat je buiten de EU tegen dataroamingkosten aan zult lopen stuur dan een sms met "BESCHERMING AAN" naar 1266. Jouw Internet wordt dan gedurerende de lopende factuurperiode geblokkeerd. Helaas is deze blokkade niet permanent maar alleen voor de lopende factuurperiode.

Ik zou KPN willen adviseren om ook een sms met de tekst "BESCHERMING ALTIJD AAN" te indroduceren waarmee de dataroaminglimiet permanent op €0,- gezet kan worden, totdat er weer 'BESCHERMING UIT" naar 1266 gesmst wordt..


Oja, ik vergat ook te vermelden. Mijn vriendin en ik waren over de grens Servië, maar eerst kreeg wij geen sms’je. Wij kregen het pas NA 2 uren verderop een sms’je. Ik vond het best vreemd dat wij zo laat sms kregen nadat wij de grens over gingen.


Reageer