Skip to main content

Hallo, 

Vanuit het buitenland (buiten Europa) heb ik een belbundel aangeschaft voor €9,99. Nu zie ik in de facturering dat er extra belkosten zijn geint op de datum dat ik de belbundel heb afgesloten. Hoe kan ik dit oplossen met KPN? 

Groeten. 

Hallo, 

Vanuit het buitenland (buiten Europa) heb ik een belbundel aangeschaft voor €9,99. Nu zie ik in de facturering dat er extra belkosten zijn geint op de datum dat ik de belbundel heb afgesloten. Hoe kan ik dit oplossen met KPN? 

Groeten. 

Is er een kans dat deze kosten zijn van voor het activeren van de bundel op dezelfde dag ?
U of KPN kan dit simpel zien aan de gesprek tijden en het activeren van de bundel.


Deze telefoongesprekken en activering van de bundel hebben op dezelfde dag plaatsgevonden. Eerst natuurlijk de belbundel en later heb ik de telefonische gesprekken gevoerd. 

 


@Kswinkels 

In welk land was je? 


Panama


Ok , heb jij deze tekst gebruikt?: 

Sms VOORDEEL 100 AAN naar 1266


Ja. Telefoongesprekken die ik later heb gevoerd vallen wel onder de belbundel. Dat is te zien in de factuur. Twee telefoongesprekken die ik heb gevoerd op de datum van afsluiten zijn extra in rekening gebracht. 


Dan ben ik bang dat de bundel pas is gaan werken nadat je die gesprekken hebt gevoerd.


Dan ben ik bang dat de bundel pas is gaan werken nadat je die gesprekken hebt gevoerd.

Ja dat is waar ik ook op doelde.


Dan ben ik bang dat de bundel pas is gaan werken nadat je die gesprekken hebt gevoerd.

Ja dat is waar ik ook op doelde.

Klopt, soms bestellen klanten de verkeerde bundel en in sommige landen bestaat geen belbundel meer. 
 

Maar dat speelt hier allemaal niet. 


Dat zou bijzonder zijn. De bevestiging dat ik de bundel is ingegaan is om 15.22u gegeven en de telefoongesprekken zijn na 16.30 gevoerd. Weet iemand waarmee ik een medewerker van kpn kan bereiken? Zie nergens het telefoonnummer van de klantenservice staan


Dat zou bijzonder zijn. De bevestiging dat ik de bundel is ingegaan is om 15.22u gegeven en de telefoongesprekken zijn na 16.30 gevoerd. Weet iemand waarmee ik een medewerker van kpn kan bereiken? Zie nergens het telefoonnummer van de klantenservice staan

Je kan dit nummer bellen: 0800 0402


Je kunt morgen vanaf 8.00 hiervoor bellen naar 0800-0402.


Hi @Kswinkels, wat raar dat er kosten in rekening zijn gebracht terwijl je pas ben gaan bellen ná de bevestiging dat de bundel actief is geworden 🤔

Ik hoop dat mijn telefonische collega's hebben kunnen achterhalen wat hier mis is gegaan!


Het is inmiddels opgelost via de klachtenlijn van KPN


Heel fijn dat het opgelost is @Kswinkels!

Zijn ze er nog achter gekomen hoe dit gebeurd is? 


Reageer