Skip to main content
Beantwoord

Extra kosten mobiele telefoon terwijl bundel niet op is?

  • February 7, 2020
  • 3 reacties
  • 73 keer bekeken

Ik heb mijn bundel nog lang niet op waarom dan w er l extra kosten als ik naar Duitsland bel? 

Beste antwoord door Alex van KPN

Dat is zeker jammer, ik ga echter ervan uit dat je bewust bent van de bundel die je hebt afgenomen en de prijs ervan. Je kunt nog altijd een hogere bundel nemen mocht je veel bellen binnen de EU, dat is veelal goedkoper dan los de minuten buiten de bundel betalen. :) 

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

3 reacties

Alex van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+27
  • Moderator
  • February 8, 2020

Hi Monique, welkom op het forum.

Ik kijk dit graag voor je na. Zou je je KPN profiel willen aanvullen met alle relevante gegevens en hier een seintje willen geven als je dit hebt gedaan?

 


  • Auteur
  • Nieuwkomer
  • February 14, 2020

Heb inmiddels al bericht gehad het komt omdat ik geen onbeperkt bellen heb. Dat vind ik een beetje jammer dat je dan extra kosten krijgt. Bundel is hoog genoeg


Alex van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+27
  • Moderator
  • Antwoord
  • February 14, 2020

Dat is zeker jammer, ik ga echter ervan uit dat je bewust bent van de bundel die je hebt afgenomen en de prijs ervan. Je kunt nog altijd een hogere bundel nemen mocht je veel bellen binnen de EU, dat is veelal goedkoper dan los de minuten buiten de bundel betalen. :)