Skip to main content

Ik kreeg een KPN rekening over mijn mobiele belkosten met 5 maal €1,60, totaal €8,- vanwege gesprekken met een 0900 servicenummer. Ik kan me er niets van herinneren en wil graag weten welke organisatie er schuilgaat achter dit soort 0900 nummers. Is er misschien ergens een lijst te vinden, mogelijk op internet?

Admin: Titel aangepast i.v.m. vindbaarheid

Wat is het gehele 0900 nummer dan en heb je daar al naar gegoogled?


Heb intussen de firma ontdekt die achter het betreffende nummer schuilgaat , n.l. eBay of Marktplaats. Een lijst inclusief de extra kosten zou erg nuttig zijn.  Men maakt nu misbruik van onwetendheid.

groet Admar


Dan heb je het zeker over 0900-4111111?


Inderdaad, maar dit nummer is één van de velen!


Hoi @Admar, ik begrijp dat er extra kosten op je factuur staan die je niet herkent. Dat klinkt verwarrend. Ik lees dat je later uitgevonden hebt dat het van Marktplaats of mogelijk Ebay is. Heeft dat voor iets meer duidelijkheid gezorgd, oftewel, weet je nu wel wanneer je met het nummer hebt gebeld? 

Als je een betaald servicenummer belt, hoor je vooraf welke kosten er aan het gesprek verbonden zijn. Het is altijd goed om daarop te letten, want dan weet je van tevoren welke mogelijke kosten je kunt verwachten.