Skip to main content

Hallo,

Mijn zoon heeft de mogelijkheid ontdekt extra mb's bij te kunnen kopen.  Omdat ik zijn abonnement betaal krijg ik dus ook de extra kosten. Ik zou graag willen weten, kan ik deze optie ook blokkeren voor zijn telefoonnummer? (Opvoedkundig advies is niet nodig 😉 gevalletje moeilijk tembare puber)

Welkom op het forum @Iris Westerkamp! Het is niet mogelijk om volledig de optie uit te schakelen om bundels bij te kunnen kopen. Wat we wel kunnen doen is het blokkeren van uitgaande SMS berichten. Zolang je zoon dan geen toegang heeft tot de MijnKPN is het niet langer voor hem mogelijk om met zijn eigen toestel MB's bij te kopen. Dat is een beetje een vreemde omweg maar het zal wel hetzelfde resultaat hebben. Mocht je dit geregeld willen hebben zou ik je willen vragen je gegevens in te vullen in je profiel en hier een seintje geven als dat is gebeurd. Ook zou ik je willen vragen even aan te geven wat het mobiele nummer is waarvoor de blokkering plaats moet vinden. Dan regel ik het voor je!

Wat betreft opvoeding hoef je je geen zorgen te maken. Ik bemoei me enkel en alleen met KPN zaken. :wink:


Bedankt voor je reactie.  Inmiddels heb een Kids sim kaart voor hem ontvangen na telefonisch contact met een collega van je.