Skip to main content

 

Mijn probleem is dat ik geen extra bundels kan krijgen. Als ik 2GB extra wil krijgen, krijg ik altijd het antwoord "Nu niet mogelijk". Ik probeer de bundels af te halen bij MijnKPN.

Hi @comminius, ik denk graag mee. 

Ik vermoed dat dit gaat om een Unlimited abonnement en dat je de daglimiet wilt aanvullen, klopt dit? Wat gebeurt er als je de daglimiet aanvult door door NL2000 AAN te sms’en naar 1266?


Ik heb vandaag hetzelfde probleem. Wanneer ik 'NL2000 AAN' sms naar 1266, krijg ik geen reactie en er gebeurt niets. Mijn internetsnelheid valt dan ook direct terug naar 64 kbps. Dit probleem doet zich af en toe voor bij KPN. product Unlimited


Hi @comminius, ik denk graag mee. 

Ik vermoed dat dit gaat om een Unlimited abonnement en dat je de daglimiet wilt aanvullen, klopt dit? Wat gebeurt er als je de daglimiet aanvult door door NL2000 AAN te sms’en naar 1266?

Hi @Alex_P, dank voor het Antwort.  Ja, ik heb de Unlimited abonnement en ik will de daglimiet annvullen. Telkens wanneer ik een SMS stuur naar 1266 met NL2000 AAN, krijg ik dit antwoord: Beste klant, helaas kunnen we uw aanvraag voor 2 GB extra dagbundel nu niet verwerkt. Probeer het later nog eens. Groet, KPN. Hetzelfde als ik de extra Bundel probeer te bestellen via MijnKPN

 

Hi @comminius, ik denk graag mee. 

Ik vermoed dat dit gaat om een Unlimited abonnement en dat je de daglimiet wilt aanvullen, klopt dit? Wat gebeurt er als je de daglimiet aanvult door door NL2000 AAN te sms’en naar 1266?

Hi @Alex_P, dank voor het Antwort.  Ja, ik heb de Unlimited abonnement en ik will de daglimiet annvullen. Telkens wanneer ik een SMS stuur naar 1266 met NL2000 AAN, krijg ik dit antwoord: Beste klant, helaas kunnen we uw aanvraag voor 2 GB extra dagbundel nu niet verwerkt. Probeer het later nog eens. Groet, KPN. Hetzelfde als ik de extra Bundel probeer te bestellen via MijnKPN

Duidelijk, zou je je KPN profiel willen invullen met alle relevante gegevens en hier een seintje willen geven als je dit hebt gedaan?