Skip to main content

Kan KPN voor oude Telfort klanten niet nu ook in deze roerige tijden mb's delen aanbieden? Zo kunnen families beter in contact blijven.

 

*Admin: eigen topic voor je vraag aangemaakt

Hallo @Licchy , Telfort-klanten krijgen vaak al dubbele MB's die 2 maanden meegenomen kunnen worden naar de huidige maand, dan heb je ook een behoorlijk aantal MB's.

 

 


Hoi @Licchy en welkom op het forum! Begrijpelijk dat je deze vraag stelt en JanD heeft hier al een goed antwoord op gegeven zie ik.

Hallo @Licchy , Telfort-klanten krijgen vaak al dubbele MB's die 2 maanden meegenomen kunnen worden naar de huidige maand, dan heb je ook een behoorlijk aantal MB's.

Daarnaast hoop ik dat zoveel mogelijk mensen zich inmiddels thuis bevinden of in elk geval op een locatie waar wifi aanwezig is zodat ze van het thuisnetwerk gebruik kunnen maken. Naar mijn weten zijn er geen plannen voor extra MB's, maar we hebben al op verschillende andere manieren onze best gedaan om onze klanten te ondersteunen in deze vreemde tijd. Ik hoop dat jij en je familie het goed maken en mocht je in de toekomst nog vragen hebben dan kun je altijd op het forum terecht! 


Ja, dat is ook wel weer waar. Nu zitten we inderdaad meer thuis. Maar ik dacht even aan de ouders die kinderen hebben en die misschien nog buiten zouden zijn. En die nog te jong zijn voor MB's en dan had je ze kunnen delen  meer op die manier. Maar we zitten nu vooal binnen helaas. En kinderen kunnen niet meer zomaar buiten spelen of de wijk intrekken. Die van mij in iedergeval niet meer.

Jullie gebaar naar de klanten toe op andere manieren  waarderen we zeer zeker. 

We moeten er tenslotte allemaal wat van maken. Het beste in deze roerige tijd. Dankjewel.

 

 

 

 

 


Reageer