Skip to main content

Ik heb een Turkije bundel aangeschaft, maar dit werkt niet. Ik heb bijna alles nog over daardoor plus een flinke dosis irritatie. Hoe krijg ik mijn geld terug? En compensatie?

Sorry hoor maar ik ga morgen naar huis. Ik heb een bericht gekregen toen we hier landen om die Turkije bundel aan te zetten. Daar stond niets bij over nog een bundel. Ik wil mijn geld terug. 


Vervelend om te horen @FemkeGV .

Het is nu zo te lezen te laat, maar kijk eens in het volgende Kennisbank artikel.
Hopelijk lukt het daarmee een volgende keer.

Als de aangeschafte bundel(s) helemaal ongebruikt blijven, bel dan na terugkomst met KPN klantenservice op 0800-0402. Een ongebruikte bundel kan uit coulance worden gecrediteerd.


Hi @FemkeGV,

Wat jammer dat het niet wilde lukken met de bundel 😕

Je bent vandaag weer naar huis vertrokken begrijp ik, en ik zie dat RBxx je al heeft gewezen op de mogelijkheid om contact met 0800 0402 op te nemen om de bundel vergoed te krijgen. Mijn collega’s daar kunnen zien of een bundel wel of niet gebruikt is en kunnen aan het einde van de bundelperiode een vergoeding doorvoeren als dan blijkt dat er echt helemaal geen gebruik van is gemaakt!

Ik hoop dat je ondanks dit wel een hele fijne vakantie hebt gehad 😊


Bedankt. Hij heeft het heel even gedaan toen we nog bij het vliegveld waren. Ik had het gelijk aangezet namelijk. Daarna helaas niet meer maar hij is dus niet geheel ongebruikt. 8323 is er over. Ik ga bellen morgen. 


Reageer