Skip to main content

Waarom betaal je 5 euro extra per maand als je je nummer wilt behouden? Niet echt fair voor een vaste klant.

Bij belsimpel wil ik mijn abonement verlengen via kpn. Als je een nieuw nummer kiest krijg je 5euro korting per maand. Ik ben al jaren vaste klant en je zal dan 5 euro extra per maand moeten betalen?? Niet echt klant vriendelijk.

Dit op deze manier omdat jullie de S22+ niet in jullie assortiment hebben.

Belsimpel krijgt van KPN een bepaald bedrag voor elke nieuwe klant. Voor bestaande klanten die verlengen krijgen ze minder. 

Belsimpel betaalt het extra bedrag wat ze van KPN krijgen voor de nieuwe klant uit aan deze klant. Dat is een keuze van Belsimpel. Daar staat KPN buiten.


U betaalt als mobiele kpn klant wel meer dan 5 euro teveel. Vergelijk uw sim only met de prijs van kpn-dochter Simyo. 

Ook die verkoopt telefoons, maar een specifiek toestel met Simyo kan ook via Belsimpel besteld worden.

 

Overigens kpn verlengen kan ook via hen. 


Welkom bij ons op het forum @Kim728171. Je betaalt niet extra voor nummerbehoud. Als je voor nummerbehoud kiest betaal je het normale bedrag. Het kan zijn dat Belsimpel een korting rekent bij een nieuw nummer (dat doen wij niet), maar dat gaat dan af van het normale bedrag. Het normale bedrag wordt niets hoger als je kiest voor nummerbehoud.


Als Belsimpel een extra korting voor nieuwe klanten rekent, dan gaat dat van de toestelprijs af.

Het contract met KPN is gewoon een normaal contract met een normale prijs. Dat is voor bestaande klanten hetzelfde als dat van nieuwe klanten. En ook hetzelfde als rechtstreeks bij KPN afgesloten.Â