Skip to main content
Vraag

Extra Veilig Mobiel standaard onderdeel van je mobiele abonnement

• April 30, 2026
  • 35 reacties
  • 756 keer bekeken

Toon eerste bericht

35 reacties

• May 2, 2026

nieuwe provider 75 gb 1e jaar 1 euro daarna 14.50. goedkoper dan mijn huidige abo (18 euro + dat “eurotje”  voor maar 25gb) onbeperkt bellen en sms

Forum|alt.badge.img
  • Topper
  • May 5, 2026

Hi ​@P pennings, welkom allereerst bij onze community. 

Dit doen wij uiteraard niet zomaar. Mocht je dat nog niet hebben gelezen, dan verwijs ik je door naar de pagina hierover: Extra Veilig Mobiel netwerkbeveiliging tegen cybercriminaliteit.

Je bent niet verplicht om dit aan te zetten, dan heb je ook de al gegeven suggesties. Onder andere het opzeggen van je abonnement. Dat laatste zou ik uiteraard jammer vinden. 

totale onzin dit een iPhone is al beveiligd laat de mensen zelf de keuze maken als ze het aanzetten dan betalen ze 1 euro extra zetten ze niet aan betalen ze die 1 euro extra niet, jullie kunnen nooit 100% garantie geven voor die optie die jullie aanbieden voor 1 euro zie wat bij okido is gebeurt!

netblade
Slimmerik
Forum|alt.badge.img+2
  • Slimmerik
  • May 5, 2026

Gewoon een verklapte prijsverhoging dus, leuke voorwaarden ook bij die 'netwerkbeveiliging’ KPN neemt geen enkele verantwoording als je ondanks die filter alsnog malware binnenvist. Aka wassen neus, net als al die andere nieuwe voorwaarden dat men zonder enige vorm van onderbouwing naast de inflatiecorretie tot 3 euro per jaar je bedrag mag ophogen. Tikt lekker aan zo voor KPN. Nieuwe klanten krijgen alles bestaande mogen lekker betalen. Tijd om die bende weer eens te nationaliseren, het projectje privatisering is enkel voor aandeelhouders fijn.

Forum|alt.badge.img
  • Topper
  • May 19, 2026

Vreemde is waarom moet de een wel ervoor betalen en de andere klant niet?

JanD
Superuser
  • Superuser
  • May 19, 2026

Er hoeft niemand (meer) voor te betalen, alleen het mobiele abo wordt €1 duurder ​@hapseflaps 

Forum|alt.badge.img
  • Topper
  • May 19, 2026

Mijn abonnement is helemaal geen euro duurder geworden, betaal nog steeds zelfde maand bedrag als voorheen!

JanD
Superuser
  • Superuser
  • May 19, 2026

Dat klopt, het is nog maar pas mei, vanaf de komende maand(en) gaat het in ​@hapseflaps 

Forum|alt.badge.img
  • Topper
  • May 19, 2026

Ik heb net gebeld en is bevestigd dat mijn abonnement niet omhoog gaat met 1 euro! staat ook in de mail “zonder extra kosten” enkel in november dan is de jaarlijkse inflatie correctie van mijn contract en gaat hij iets omhoog zoals elk jaar 

Arjan van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+14

Er zijn inderdaad wat uitzonderingen qua abonnementen waar geen extra kosten in rekening worden gebracht. Dat zijn bijvoorbeeld mobiel data-abonnementen of bijvoorbeeld wanneer je een 0 GB bundel hebt. Waarschijnlijk val jij in één van deze groepen. 

Forum|alt.badge.img
  • Topper
  • May 19, 2026

Nee ik val niet in de groep heb onbeperkt bellen en internetten