Skip to main content
Beantwoord

Extra verbruik mobiel, waarvoor?

  • February 21, 2020
  • 3 reacties
  • 56 keer bekeken

Goedemiddag ik had een vraagje er is gister 32,01 van m’n rekening afgeschreven met reden dat ik extra verbruik had maar niet waar ik vanaf weet😅

Admin: titel aangepast i.v.m. vindbaarheid

Beste antwoord door Noordzee

Hoi @Jowenda 

De extra gebruikskosten worden op jouw nota gespecificeerd. 

 

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

3 reacties

Noordzee
Superuser
Forum|alt.badge.img+32
  • Superuser
  • Antwoord
  • February 21, 2020

Hoi @Jowenda 

De extra gebruikskosten worden op jouw nota gespecificeerd. 

 


Lisa
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+17
  • Oud moderator
  • February 27, 2020

@Jowenda Welkom op ons Forum! Bedankt voor je bericht en excuses dat onze reactie even uitbleef. Noordzee geeft je inderdaad al een goed antwoord. Heb je de factuur al bekeken? Op de laatste pagina vermelden we namelijk de verbruikskosten. 

Laat je het weten als ik nog iets voor je kan betekenen? We horen graag van je. 


Lisa
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+17
  • Oud moderator
  • March 7, 2020

@Jowenda We hebben niets meer van je gehoord dus ga ik ervan uit dat je vraag is beantwoord. Anders weet je ons te vinden!