Skip to main content

Al 2 maanden lang probeer ik de facturatie van een foutief mobiel product te stoppen, echter na meerdere telefonische contacten met de klantenservice is dit nog steeds niet verholpen.

We hebben destijds een lopend abonnement van mijn dochter laten omzetten van een normaal SIM-only abonnement met alleen belminuten naar een Kids SIM abonnement. Uiteindelijk hebben we nu 2 mobiele abonnementen…….

Wie kan mij helpen?

Hoi @bmulder85, 

Je hebt dus een abonnement om laten zetten naar een KIDS sim. Alleen nu worden voor dat nummer nog het oude abonnement gefactureerd? Begrijp ik dat zo goed? En met de twee abonnementen bedoe je 2 nummer, 1 van je zelf of ander gezinslid en de KIDS sim toch? Ik wil graag meekijken wat ik kan zien. Zou je het mobiele nummer waar het om gaat willen toevoegen aan jouw Forumprofiel? Ik hoor dan graag als je dat gedaan hebt, dan kijk ik mee. 


Hoi @Bart_Z,

Mijn profiel is aangepast en ik ben benieuwd naar het resultaat……

Het oude abonnement met bestaand mob. nummer wordt nog steeds gebruikt en het nieuwe (kids sim) abonnement met nieuw nummer niet.


Ik zie drie mobiele nummers eindigend op 200, normaal abonnement en 2 Kidssims eindigend op 191 en 229. Die op 191 wordt wel gebruikt en die op 229 niet? En die moet stopgezet worden? Want die zit nog in contract. Hier is al eens contact over geweest. Je zou ook teruggebeld worden lees ik. Kan ik hieruit begrijpen dat dat niet is gedaan?


@Bart_Z Dit klopt grotendeels en er zou inderdaad contact op worden genomen, maar dit is niet gebeurd. Het nummer eindigend op 200 kon verlengd worden en zouden we graag omgezet willen hebben naar een KIDS sim abonnement. Dit was volgens een medewerker van KPN geen probleem, echter hebben we nu onterecht een extra abonnement eindigend op 229 en is het normale abonnement nog steeds in gebruik.


Je kan alleen een KIDS sim nemen in combinatie met een gewoon abonnement. Die op 200 kan dus niet meer overgezet worden op een KIDS sim. Of had een van die andere twee een gewoon abonnement moeten blijven? Zeg ik het dan goed? Dan ga ik kijken waarom er geen contact is opgenomen, excuses. 


@Bart_Z we hebben nog een normaal mobiel abonnement eindigend op 115, dus dat lijkt me voldoende.

Het abonnement eindigend op 200, willen met behoud van nummer omgezet hebben naar een KIDS sim en het abonnement eindigend op 229 is ongewenst en dient per direct gestopt te worden.


Duidelijk. Ik heb het doorgezet naar de Back Office, ik kan dit niet aanpassen. Dus hopelijk kunnen mijn collega's het. Ze zullen naar verwachten binnen 2 dagen contact met je opnemen. Dan zullen ze alles met je bespreken. 


Heb je ondertussen contact gehad? Ik ben wel benieuwd.Â