Skip to main content
Beste heer, mevrouw



Ik zou graag mijn oude facturen vanaf 2013 willen terug kijken, kunnen jullie hiermee helpen? Ik wil graag mijn administratie volledig maken.



Ik hoor graag,



*Admin: titel aangevuld i.v.m. vindbaarheid
Die drang naar een volledige administratie is nog maar sinds kort aanwezig blijkbaar😉
Ja helaas 😃
Dag @Steven204 Ik doe graag een poging voor je, maar ik durf je vooraf niet te zeggen wat ik nog kan achterhalen. Welke facturen heb je al en welke heb je nog nodig? Zou je jouw KPN Forum profiel willen voorzien van de naam van de contractant, je postcode / huisnummer, je mobiele nummer en je klantnummer? (Uiteraard zijn je gegevens alleen zichtbaar voor jou en de Moderators.) Laat je het weten als je dit gedaan hebt?
Beste Bart, bedankt! Ik heb de gegevens toegevoegd. Ik heb de facturen uit 2016, de andere niet. Helaas. Ik hoop dat je de bedragen kunt terug vinden.



Groeten
Helder, @Steven204 Volgens moet je in MijnKPN de facturen tot een jaar terug kunnen zien. Wil je eens kijken hoe ver je daarmee komt? Ik ga ondertussen ook aan de slag.
@Steven204 Ik heb je inmiddels de facturen van 2017 en 2018 toegestuurd! Ik zie dat ik van 2016 je een deel kan toesturen (tot en met mei). Daarvoor heb ik niets meer. De facturen van 2019 moet je zelf nog kunnen ophalen. Geef maar een gil als je er toch niet uitkomt.
Ha Bart, Bedankt! Kan je die oudere ook ergens vandaan toveren?



Ik hoor graag van je, fijne dag.
Ha Bart,



Bedankt voor je bericht, als je die van 2016 nog zou kunnen delen dan ontvang ik die graag.



Ik hoor graag van je,



Fijne dag.
Ha @Steven204 Ik heb je zojuist de facturen van mei 2016 tot en met december 2016 doorgestuurd! Dit is wat er nog was. Hopelijk kun je er mee vooruit. Jij ook een mooie dag!

Reageer