Skip to main content

Goedemiddag,

 

Voor de belastingdienst hebben wij facturen nodig van 2017.

Kunt u mij deze alsnog sturen?

 


 

Welkom op het forum, Frits! Facturen worden beschikbaar gesteld in je MijnKPN omgeving. Je kunt ze daar elke maand downloaden. Facturen blijven een jaar beschikbaar in je MijnKPN, let er alleen wel op dat de belspecificatie in verband met privacy maar 6 maanden bewaard blijft. Als die belangrijk voor je is, zorg er dan voor dat je de facturen maandelijks download. Daarnaast krijg je de facturen over het algemeen ook per e-mail.

Facturen uit 2017 staan dan nu natuurlijk niet meer in je MijnKPN. Ik begrijp uit wat je in je forumprofiel hebt ingevuld dat het gaat om mobiele facturen. Dus daar heb ik dan ook naar gekeken. En je hebt geluk, ik heb ze allemaal nog terug kunnen vinden. Je krijgt ze per e-mail op het mailadres dat je hier ook op het forum gebruikt :)

 

Verder noem je in je profiel nog iets over het adres aanpassen. Dit kun je ook zelf doen via de MijnKPN. Log in en kies dan bovenin voor Producten. Selecteer het mobiele abonnement en kies in de linkerkolom voor Persoons- en betalingsgegevens. Op de pagina waar je dan uitkomt kun je, door te klikken op het woord Wijzigen, het adres aanpassen. Zorg ervoor dat je dit doet in beide vakken voor zowel het persoonsadres en het factuuradres.