Skip to main content
Beantwoord

Facturen 2017 nog beschikbaar?

• January 22, 2019
  • 4 reacties
  • 44 keer bekeken

Goedemiddag,

Ik zou graag de facturen van mijn mobiele abonnement van 2017 + januari 2018 opvragen. Zijn die nog beschikbaar?

Hartelijke groet,
Paul

Beste antwoord door Marina_

Hoi @PaulMd, Deze zijn nog beschikbaar. 😉 Zou het betreffende 06-nummer, je postcode, huisnummer en klantnummer(s) willen toevoegen aan jouw forumprofiel?(deze gegevens zijn alleen inzichtelijk voor ons en voor jezelf) Dan kan ik ze mailen 🙂
Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

4 reacties

Marina_
Slimmerik
Forum|alt.badge.img+19
  • Oud Moderator
  • Antwoord
  • January 22, 2019
Hoi @PaulMd, Deze zijn nog beschikbaar. 😉 Zou het betreffende 06-nummer, je postcode, huisnummer en klantnummer(s) willen toevoegen aan jouw forumprofiel?(deze gegevens zijn alleen inzichtelijk voor ons en voor jezelf) Dan kan ik ze mailen 🙂

Marina_
Slimmerik
Forum|alt.badge.img+19
  • Oud Moderator
  • January 27, 2019
Ik heb niets meer van je gehoord dus ga ik ervan uit dat je het via een andere weg hebt geregeld. Anders hoor ik het graag!

• Auteur
  • March 1, 2019
Beste Marina,

Ik heb de gevraagde gegevens toegevoegd aan mijn forumprofiel. Zou ik de facturen uit 2017 en 2018 alsnog kunnen ontvangen?

Hartelijke groet,
Paul

Susan_
Slimmerik
Forum|alt.badge.img+21
  • Oud Moderator
  • March 3, 2019
Goedemiddag @PaulMd, fijn dat je alsnog een reactie hebt gegeven 🙂 Ik heb even voor je gekeken, voor dit klantnummer / 06-nummer heb ik facturen gevonden vanaf juli 2017 (helaas daarvoor is het niet meer beschikbaar). De facturen van juli 2017 tot en met december 2018 heb ik per e-mail toegestuurd!