Skip to main content
Beantwoord

facturen 2018

• December 29, 2019
  • 3 reacties
  • 39 keer bekeken

Graag zou ik mijn facturen van 2018 willen ontvangen

Beste antwoord door Erik van KPN

Hoi Laura, welkom op het forum! Je facturen worden elke maand beschikbaar gesteld in je MijnKPN waar je deze kunt downloaden. Als je deze nodig hebt voor je administratie dan raad ik je ook aan om dit maandelijks te doen. Ook omdat dingen als belspecificatie na zes maanden verwijderd worden i.v.m. privacy wetgeving. Vul je forumprofiel in en laat hier weten als je dit gedaan hebt. Dan kijk ik wat ik nog voor je kan achterhalen aan facturen uit 2018.

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

3 reacties

Erik van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+33
  • Moderator
  • Antwoord
  • December 30, 2019

Hoi Laura, welkom op het forum! Je facturen worden elke maand beschikbaar gesteld in je MijnKPN waar je deze kunt downloaden. Als je deze nodig hebt voor je administratie dan raad ik je ook aan om dit maandelijks te doen. Ook omdat dingen als belspecificatie na zes maanden verwijderd worden i.v.m. privacy wetgeving. Vul je forumprofiel in en laat hier weten als je dit gedaan hebt. Dan kijk ik wat ik nog voor je kan achterhalen aan facturen uit 2018.

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • December 30, 2019

Goedendag,

Ik heb mijn profiel ingevuld.

Groetjes 

Erik van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+33
  • Moderator
  • January 6, 2020

Dank je, Laura. Excuses voor de vertraging. Ik heb zojuist de facturen van mei t/m december 2018 geautomatiseerd naar je kunnen versturen. De facturen van januari t/m april komen er handmatig achteraan.