Skip to main content

Goedendag,

 

Ook ik zou graag nog de facturen over 2018 willen ontvangen indien nog mogelijk.

Profiel is bijgewerkt. Het gaat om 5 facturen: van Januari t/m Maart en November t/m December.

 

Bij voorbaat dank,

 

Tohko

Hi @ToHi63!

Goed dat je je profiel al in hebt gevuld! Zou je ook het mobiele nummer waar het om gaat nog willen vermelden? Dan weet ik zeker dat ik de juiste facturen opstuur :wink:


Bedankt voor je nummer @ToHi63! Ik heb die van november en december inmiddels verzonden. Of ik de oudere facturen nog boven water kan halen kan ik niet beloven, ik ga mijn best voor je doen en laat het weten zodra ik hier zeker van ben!


Bedankt Maja, ik wacht het hoopvol af!


Heb je die van november en december inmiddels ontvangen? De andere 3 kan ik tot nu toe niet voor je opsturen, maar ik probeer het nog via een andere weg!


Het gaat mij niet lukken om de facturen te achterhalen omdat ze van te lang geleden zijn :confused: Je hebt ze destijds ook per mail van ons ontvangen, heb je dien mailtjes wellicht nog ergens in een map staan? Er is een PDF meegestuurd met deze mails, ook nu kun je die vanuit de mail nog opnieuw openen :slight_smile:


Ik heb geen reactie meer van je gezien dus ga ik ervan uit dat je geen verdere hulp nodig hebt. Anders hoor ik het graag!


Jammer! Als zzp-er doe ik de aangifte altijd een jaar later, zodat ik nu dus met de aangifte bezig was van 2018. Voorgaande jaren kreeg ik wel steeds de oude facturen toegestuurd nadat ik die opvroeg, waarom lukt dat nu dan niet? Ik heb pas sinds april 2019 een mail account gekoppeld, daarvoor dus geen maandelijkse factuur per mail gekregen. Bij andere aanbieders kan ik gewoon online tot enkele jaren terug de facturen downloaden, waarom niet bij KPN? Ondanks de moeite die jij hebt genomen ben ik erg teleurgesteld en ontevreden. 


Ah, het is nog wel van belang dus :slight_smile:  Doordat ik geen reactie meer van je kreeg, ben ik niet op zoek gegaan naar andere manieren om de facturen boven water te halen, ik ga nu alsnog op onderzoek uit want ze zullen vást wel ergens terug te vinden zijn! Je hoort van mij zodra ik meer weet.


In dat geval heb ik voor mijn beurt gesproken en wacht wederom geduldig en hoopvol af Maya! Bedankt voor de moeite die je je getroost.


Je hebt mail :wink:


Ontvangen, nogmaalsdank voor alle moeite.


:blush: Graag gedaan hoor!

Dan sluit ik hierbij dit topic :slight_smile: