Skip to main content
Beantwoord

Facturen betaald

  • March 3, 2020
  • 2 reacties
  • 24 keer bekeken

Hoi ik heb alles betaald in 27-02 -2020 .ik zie in mijn kpn aap dat nog 15 Jan 2020 is onbetaald groetjes 

Beste antwoord door Marcia van KPN

Beste @Slaaniber, welkom! Normaliter zou dat wel verwerkt zijn binnen deze termijn. Gek dat de app nog aangeeft dat het onbetaald is! Wil je je forumprofiel aanvullen met je 06-nummer, postcode + huisnummer en evt. klantnummer(s)? Laat hier even weten dat je dat gedaan hebt en ik help je er graag verder mee. 

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

2 reacties

Marcia van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+33

Beste @Slaaniber, welkom! Normaliter zou dat wel verwerkt zijn binnen deze termijn. Gek dat de app nog aangeeft dat het onbetaald is! Wil je je forumprofiel aanvullen met je 06-nummer, postcode + huisnummer en evt. klantnummer(s)? Laat hier even weten dat je dat gedaan hebt en ik help je er graag verder mee. 


Marcia van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+33

Ik zie dat je niet meer gereageerd hebt, is het inmiddels opgelost? Als ik nog iets voor je kan doen, laat je het dan weten?