Skip to main content
hallo ik heb een vraag ik wil de facturen terug kijken en kan ik maar nog van geen jaar terug zien ,



Kpn heeft ons altijd korting op mobiel belooft dat eerst ook altijd netjes gedaan nu ik ga ervan uit dat het goed gaat en nu is bij het afsluiten van de mobiel de extra korting van 3 euro per maand per mobiel er niet meer afgetrokken, maar ik kan niet zien vanaf wanneer dat al niet meer zo is.



wij kregen die korting omdat ik verplicht ben om telefoon thuis te blijven houden omdat wij hier in het buiten gebied geen goed bereik hebben en omdat wij te ver van de masten zitten.

die drie euro zouden wij zolang wij bij kpn zitten en op dit adres zouden we dat krijgen.



graag een reactie terug
Hoi @liesbertha . Welkom op het forum.

Je hebt meerdere vragen, zo te lezen. Je wilt graag je facturen uit het verleden controleren? Het is me nog niet helemaal duidelijk. Ik denk dat het handig is dat ik even mee kijk.

Kun je profiel aanvullen en mij een seintje geven? Wat wil je dat ik precies controleer?
Ik heb niks meer gehoord en ga er van uit dat je voldoende informatie hebt. Mocht je toch nog vragen hebben, stel ze gerust!