Skip to main content
Beantwoord

Facturen in termijnen betalen

  • March 10, 2020
  • 2 reacties
  • 201 keer bekeken

Hallo,

ik heb een abbonoment bij jullie,

nu is het zo dat ik zonder werk ben komen te zitten en het niet kon betalen.

ik heb nu weer werk alleen kan niet alles in één keer betalen.

is er een mogelijkheid dat ik er een paar kan betalen en later de rest?

zo ja, waar kan ik dit doen? 

mvg Stan fens

Beste antwoord door Vikash van KPN

Hoi @Stan fens. Welkom op het KPN Forum. Wat vervelend dat je de factuur niet in één keer kan betalen, maar dat kan natuurlijk een keertje gebeuren. Je kan hiervoor het beste bellen met onze klantenservice (0800 0402). Zij zullen jou doorverbinden met onze financiële afdeling die de mogelijkheden met jou verder zal gaan bespreken. Laat je mij weten of het is gelukt?

Ik heb niets meer van je gehoord, dus ik ga er vanuit dat je telefonisch contact hebt opgenomen en dat jouw vraag inmiddels is beantwoord. Anders weet je ons te vinden. 

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

2 reacties

Vikash van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+23

Hoi @Stan fens. Welkom op het KPN Forum. Wat vervelend dat je de factuur niet in één keer kan betalen, maar dat kan natuurlijk een keertje gebeuren. Je kan hiervoor het beste bellen met onze klantenservice (0800 0402). Zij zullen jou doorverbinden met onze financiële afdeling die de mogelijkheden met jou verder zal gaan bespreken. Laat je mij weten of het is gelukt?


Vikash van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+23
  • Moderator
  • Antwoord
  • March 15, 2020

Hoi @Stan fens. Welkom op het KPN Forum. Wat vervelend dat je de factuur niet in één keer kan betalen, maar dat kan natuurlijk een keertje gebeuren. Je kan hiervoor het beste bellen met onze klantenservice (0800 0402). Zij zullen jou doorverbinden met onze financiële afdeling die de mogelijkheden met jou verder zal gaan bespreken. Laat je mij weten of het is gelukt?

Ik heb niets meer van je gehoord, dus ik ga er vanuit dat je telefonisch contact hebt opgenomen en dat jouw vraag inmiddels is beantwoord. Anders weet je ons te vinden.