Skip to main content
Beantwoord

Facturen inzage van opgezegde aansluiting

  • December 30, 2019
  • 4 reacties
  • 68 keer bekeken

Dag,

Ik probeer voor mijn (einde jaar) declaratie de facturen in te zien van mijn opgezegde mobiele abonnement, echter Mijn KPN laat deze niet meer zien, dus ik kan niet terugkijken. Ook mijn email archief heeft geen kopietjes meer van de facturen.


Is er een andere manier om alsnog de facturen te verkrijgen? Ik heb in mijn profiel de relevante gegevens van het abonnement achtergelaten.


Met vriendelijke groet,

Beste antwoord door Susan_

Hi, welkom op het Forum en bedankt voor je bericht!

Nadat je abonnement bij KPN opgezegd is heb je inderdaad geen toegang meer tot de MijnKPN omgeving. We raden dan ook vaak aan om daarvoor alle benodigde facturen te downloaden. Dat is helaas dit keer niet gelukt begrijp ik! Dat is geen enkel probleem, dan ga ik de facturen even nasturen per e-mail.

Wil je even laten weten of je ze ontvangen hebt? :smile:  

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

4 reacties

  • December 31, 2019

...de facturen in te zien

 

Ter verduidelijking, dit gaat over de facturen van periode jan - okt 2019.


Susan_
Slimmerik
Forum|alt.badge.img+21
  • Oud Moderator
  • Antwoord
  • January 2, 2020

Hi, welkom op het Forum en bedankt voor je bericht!

Nadat je abonnement bij KPN opgezegd is heb je inderdaad geen toegang meer tot de MijnKPN omgeving. We raden dan ook vaak aan om daarvoor alle benodigde facturen te downloaden. Dat is helaas dit keer niet gelukt begrijp ik! Dat is geen enkel probleem, dan ga ik de facturen even nasturen per e-mail.

Wil je even laten weten of je ze ontvangen hebt? :smile:  


Susan_
Slimmerik
Forum|alt.badge.img+21
  • Oud Moderator
  • January 6, 2020

Ik heb geen reactie meer gehad. Kan ik er vanuit gaan dat je de facturen ontvangen hebt en hiermee jouw probleem opgelost is? :smile:


  • January 7, 2020

Ik heb geen reactie meer gehad. Kan ik er vanuit gaan dat je de facturen ontvangen hebt en hiermee jouw probleem opgelost is? :smile:

Klopt dat ik nog niet reageert had, de feestdagen en een voornemen op het rustig aan de doen in 2020 :-)

Alles in goede orde ontvangen dank.