Skip to main content

Ik zou graag de facturen van Jan, feb, maart 2019 willen hebben deze staan niet in mijn kpn.

 

Heeft u uw gegevens ingevuld op uw profiel? Dan kan een moderator direct voor u aan de slag, scheelt u ook weer tijd want dit is het eerste dat een moderator gaat vragen en dan kan het weer even duren. Succes ;)


Dag @Biancaverhoeven, ik heb gelijk even voor je gekeken. Helaas hebben we de facturen van januari, februari en maart 2019 niet meer. Ik kan je deze dus niet toesturen, sorry. :slight_frown:


Hallo @Denise_ 

Dat is vreemd, een bedrijf moet de meeste onderdelen van de administratie minimaal 7 jaar bewaren van de fiscus en soms nog langer en een factuur van 2019 is niet meer boven water te halen???

Hallo @Biancaverhoeven , het is trouwens verstandig alle facturen die aangekondigd worden meteen op een eigen platform te downloaden en eventueel uit te printen. Alléén op ‘the cloud’  vertrouwen kun je dus niet, zo blijkt.

 

 


Hoi @JanD,

Ik ga er zonder meer van uit dat KPN aan de fiscale regels voldoet en de financiële administratie kan onderbouwen. Maar daar hoeft de PDF van de factuur niet voor bewaard te worden lijkt mij.

Het is sowieso verstandig voor @Biancaverhoeven om de facturen tijdig te downloaden i.v.m. de verbruiksgegevens die online niet langer dan 6 maanden op de factuur blijven staan.