Skip to main content

In maart 2021 heb ik dit abonnement afgesloten, voor €15,00 minus €2,50 korting. De facturen kloppen niet. Op de facturen staat een basisbedrag van €20,00 minus €5,00 korting. Een dergelijk abonnement bestaat helemaal niet.

Na de eerste factuur heb ik reeds met de service gebeld en het zou gecorrigeerd worden. Dit is niet gebeurd. De tweede factuur is net zoals de eerste factuur en er is nog een servicenummer met €0,27 berekend worden. Dit nummer is van mij niet gebeld.

Kunt u hiervoor een verklaring geven?

Groet, Rainer

Hoi @Rainer, welkom hier. 

Je geeft aan dat de facturen niet kloppen. Nu heb ik even meegekeken. Ik ben toch de conclusie gekomen dat het bedrag van 15 euro juist is. De 2,50 die je verwacht te missen is de husselkorting, deze krijg je alleen als je ook KPN Thuis hebt, dat is niet het geval, maar dat heb je vermoedelijk wel aangeklikt bij het bestellen. 

jouw abonnement is dus juist. 20 euro minus 5 euro korting is 15 euro. Als je nog KPN Thuis zou hebben, zou er nog 2,50 af gaan en zou je dus op 12,50 per maand komen.


Bedankt voor je antwoord.

De vraag voor deze €2,50 korting is: heb je al internet bij KPN.

Als je op mijn adres nakijkt dan zie je dat wij al jaren een internetabonnement bij KPN hebben voor €31,75 per maand. Dus ik heb deze optie terecht aangeklikt.

Graag een antwoord!


Hallo @Rainer ,

Dan lijkt het erop dat je jouw 2,50 euro korting vanwege KPN -Hussel nog niet hebt geactiveerd. Er wordt nu dus de bruto prijs in rekening gebracht waar de korting nog niet van afgehaald is. Voor het aanmelden van jouw producten voor de voordelen van KPN Compleet of KPN Hussel (dat is afhankelijk van hoe oud jouw abonnementen zijn) kun je gebruik maken van deze aanmeldpagina: kpn Hussel aanmelden


Bedankt voor de snelle reactie.

Wij hebben nauwkeurig alles nagelezen rondom de korting, maar nergens is vermeld dat wij dit zelf moeten doen. Ook de service, die ik in April gebeld heb, heeft dit niet aangegeven.

Echt terleurstellend!

Maar goed, ik heb de twee abonnementen volgens de van jouw aangegeven stappen nu gekoppeld.

Bedankt hiervoor!

Kan ik ermee rekenen dat de kortingen van de maanden maart en april alsnog vergoed worden ?

 


Graag gedaan @Rainer ,

Geen idee of de kortingen met terugwerkende kracht vergoed gaan worden. Dit is niet altijd een automatisme. Hou het in de gaten, je kunt die twee maanden altijd nog achteraf proberen te regelen. Ik geef daar geen garantie op.


Ik zie het nu inderdaad, de abonnementen staan onder een andere naam. Excuses. Ze zijn nu ook samengevoegd. Daarbij heb ik de 5 euro vergoed die je hebt gemist. Deze vind je in mindering op de volgende factuur. 


Goedemiddag, de € 5,00 vergoeding zijn aangekomen. Bedankt hiervoor! Het is bijna niet te begrijpen, maar het basisbedrag op de factuur van mei/juni is helaas niet gecorrigeerd. Dus ik moet alweer € 2,50 terugvorderen. Kunnen jullie er voor zorgen dat dit nu eindelijk in orde wordt gemaakt?


Kan zijn dat de factuur en de verwerking van de korting net langs elkaar zijn gelopen, dit word dan op de volgende factuur vanzelf gecorrigeerd en in mindering gebracht.


Ik zie het inderdaad. Ik ben verder gaan zoeken en zag dat er ergens diep verstopt nog de toevoeging van het huisnummer miste. Dit heb ik nu aangepast. Wil je kijken of het op de volgende factuur goed staat? Dan zie je ook de 2,50 korting die je nu gemist hebt in mindering staan. 


Ben benieuwd. Bedankt Bart!