Skip to main content

Hallo, ik zou graag mijn oude facturen willen opvragen vanaf 2015 t/m 2016 ik kan niet helaas niet terug vinden in mijn kpn

 

alvast bedankt!

@Piebe van der heids Welkom hier op het KPN Forum! Bedankt voor je bericht. Wil je de facturen van het mobiele nummer ontvangen dat je hebt ingevuld in je profiel? 2015 én 2016? 24 stuks dus? 
Als dit zo is, dan ga ik er even voor zitten om ze een-voor-een uit het systeem te plukken en in een keer naar je toe te mailen. 
Mag ik het mailen naar het e-mailadres waarmee je inlogt hier?  


Ja dat zo fantastisch zijn! Het gaat me vooral om de de facturen waar het afsluiten opstaat inclusief het toestel,deze mag je naar dit email adres sturen


@Piebe van der heids De facturen van 2015 -2016 heb ik naar je toegestuurd. Mocht ik iets vergeten zijn, dan hoor ik het graag. :blush:


hallo lisa, enorm bedankt voor de facturen. maar heb je voor mij ook nog de aankoopfactuur van mijn toetsel? ordernummer KM56161075 dat zou helemaal mooi zijn!

 

 


@Piebe van der heids Ik ga het proberen te vinden, haha! Zie inderdaad dat de orderbevestiging er niet tussen zit:expressionless:


Top dank je wel lisa! Top service dit👍🏻


@Piebe van der heids Gevonden, na enig zoekwerk via andere collega's. Ik stuur je een orderbevestiging uit 2015. Ik hoop dat dit de juiste is. Laat je het weten? 


Reageer