Skip to main content

Hallo,

 

Ik krijg in mijn mail te zien van KPN dat ik van mijn mobiele abonnement geen factuur meer per mail krijg toegestuurd. Dit lijk ik ook nergens te kunnen aanpassen in mijn profiel. Ook zie ik diverse topics voorbij komen zonder een oplossing.

Graag wil ik de facturen via mail kunnen ontvangen. Elke maand dit opzoeken via mijnKPN is me veel te omslachtig.

 

met vriendelijke groeten,

Wouter van den Berg

 

PS: Ik had net geprobeerd te bellen, en ik gaf direct aan dat ik een medewerker wou spreken. Ik was eerst 1 of 2 menu's verder voordat de bot mij kon vertellen dat jullie gesloten waren. Dat had toch ook direct gekund?

Hoi @Parts2Print. Welkom op het KPN Forum. Het klopt dat we sinds kort niet meer automatisch jouw factuur (PDF) meesturen per mail. Ik zal intern doorgeven dat jij toch jouw factuur als bijlage wilt ontvangen. Mijn collega's gaan dan voor je uitzoeken of dit mogelijk is om te herstellen.


Hallo @Vikash

Bedankt voor jouw antwoord. Ik heb ook iemand aan de telefoon gehad en diegene zou er voor zorgen dat ik de facturen weer zou krijgen.

 

Diegene kon mij ook vertellen dat de factuur per mail er in de toekomst sowieso af zou gaan. Dit vind ik een slechte zaak.


Hoi @Parts2Print. Welkom op het KPN Forum. Het klopt dat we sinds kort niet meer automatisch jouw factuur (PDF) meesturen per mail. Ik zal intern doorgeven dat jij toch jouw factuur als bijlage wilt ontvangen. Voor nu is dat nog mogelijk. :blush:

Hallo @Vikash , dit mag je voor de mobiele nummers van mij ook wel doorgeven. Alle facturen gewoon per mail en niet via MijnKPN.

Bij voorbaat dank.

 

Groeten Jan


Hallo @Vikash , ik wil ook graag alle facturen weer gewoon als bijlage ontvangen bij mijn e-mail, zowel van het thuis-abo als van de beide mobiele abo's.

 


Goedemorgen,

Ook ik zou mijn facturen graag per PDF ontvangen, het inloggen en downloaded kost me veel meer tijd dan voorheen. Voor mij is dit reden om mijn abonnement te heroverwegen.

Tevens zou ik een verwijzing willen naar het artikel van de wet op de privacy waardoor u niet langer de PDF denkt te kunnen meesturen. Andere bedrijven hebben daar geen enkele moeite mee.


Ik vind het ook jammer dat er geen pdf bestand van het factuur bijgevoegd is. Was zo handig. Ook zou het goed zijn wanneer je gelijk vanuit de email zou kunnen betalen.