Skip to main content

Graag ontvang voor mijn administratie de facturen van jan t/m maart 2019 (Telfort). De site van Telfort werkt niet op het moment.

Groet,

Tim

Hallo @tdvdd , voor de mobiele facturen kun je allee nog maar bij KPN terecht sinds eind januari 2020.

Kijk in MijnKPN wat er nog op te halen is.

Daarom is het ook verstandig om altijd de facturen op je eigen computer op te slaan en eventueel uit te printen.

Bij zakelijk gebruik is dat zelfs een verplichting.

 


Hoi @tdvdd, welkom op het KPN forum. Over wat voor facturen hebben we het hierbij? Als het over de mobiele facturen gaat kan ik voor je kijken, sinds 26 januari zijn de mobiele Telfort aansluitingen bij ons gekomen.

Als het een Telfort Thuisaansluiting is kan ik daar nog niets over zien, die komen later dit jaar pas naar ons. Als het om die facturen gaat kan je het het beste vragen op het Telfort forum.

 

Indien het over de mobiele facturen gaat, kan je jouw 06-nummer, postcode, huisnummer, naam en geboortedatum van de contracthouder en de laatste 4 cijfers van de IBAN aan je forumprofiel toevoegen. Als je dit doet bij de vakjes waar 'privé’ bij staat is het alleen voor jou en moderators zichtbaar. Ik hoor het graag van je als je dat hebt gedaan.


Hoi @tdvdd, we hebben nog geen reactie van je gezien. Heb je de facturen inmiddels kunnen vinden? Als dat niet zo is kijk ik graag nog met je mee, als je daarvoor de gevraagde gegevens op je profiel invult.