Skip to main content

Goedemiddag, in mijnKPN staan de facturen mobiel vanaf maart 2020 t/m heden. Ik wil graag de facturen januari en februari ook hebben. Kunnen jullie die toesturen?

 

Hallo @SHZ , die kun je ook in MijnKPN terugzien, even op het product in kwestie klikken en je kunt tot een jaar terug alles inzien.

Beter is het iedere maand de factuur te downloaden, opslaan en eventueel uit te printen.

Alles wat ‘in the cloud’  staat opgeslagen kan ook spoorslags weer verdwijnen.

 


Hoi @SHZ, in MijnKPN kan je de facturen van de laatste 12 maanden zien zoals Jan al zegt. Ook de oude Telfort facturen zal je daar moeten kunnen vinden. Als je naar 'Producten’ gaat, het abonnement aanklikt en onderaan kiest voor alle facturen weergeven zal je alles van het laatste jaar moeten zien zoals Jan ook zegt. Als je daar kijkt, zie je dan niet de volledige periode?


Hallo @Jasper  en @SHZ , ik heb net ook even in MijnKPN gekeken en zie ook alléén maar de facturen vanaf februari 2020 tot heden, oudere facturen tot maximaal 1 jaar terug zijn niet (meer) te zien.

 

 


Het hangt er bij mij vanaf waar ik kijk, als ik bij het gekozen product kijk zie ik in de grafiek ook alleen de facturen vanaf maart. Zodra ik onder de grafiek klik om alle facturen te openen, komt er een lijst met de laatste 12 facturen. Zijn die voor jou dan ook niet te zien Jan?


Hallo @Jasper , de oudste factuur die ik dan zie, zoals ik eerder schreef, is van februari 2020.

 


Beste @JanD en @Jasper, dank voor jullie reactie. Beide manieren geprobeerd maar mijn oudste factuur is ook februari 2020.


Hmm, dat is vreemd inderdaad. De oudere facturen zou je wel moeten zien en waren eerder wel zichtbaar als het goed is. Ik heb ze je nu toegestuurd, zodat je ze hebt. Laat je het me weten of je ze hebt ontvangen.
Ik doe ook even navraag over waarom de Telfort facturen niet meer te zien zijn, zodat ze hopelijk snel weer voor iedereen zichtbaar worden.


@Jasper ontvangen! Dank je wel 👌🏼


Graag gedaan @SHZ, fijn dat je ze hebt ontvangen.

Als we nog iets voor je kunnen doen weet je ons te vinden.


Ik doe ook even navraag over waarom de Telfort facturen niet meer te zien zijn, zodat ze hopelijk snel weer voor iedereen zichtbaar worden.

Nog even terugkomend hierop, er is naar aanleiding hiervan een wijziging gedaan en als het goed is kunnen jullie de Telfort facturen nu weer zien in MijnKPN :slight_smile:


Hallo @Jasper , bij het ene nummer te zien vanaf september 2019 en bij het andere nummer te zien vanaf oktober 2019:relaxed:


Helemaal goed @JanD, dank voor de bevestiging dat de wijziging het gewenste effect had :slight_smile:  Dat de facturen nu weet in te zien zijn maakt het weer een stuk makkelijker voor iedereen.