Skip to main content

Hallo,

Ik zou graag oude facturen willen ontvangen van de tijd dat ik nog klant was bij HI (2012/2013), is dat mogelijk?

Groet Marloes

*Admin: titel aangevuld i.v.m. vindbaarheid

Hallo @Stoepkrijt04 ,

Nee, dat is niet mogelijk. KPN mag de facturen niet langer dan zeven jaar bewaren. 

https://www.kpn.com/algemeen/missie-en-privacy-statement/privacy-statement.htm

  • Uitvoering van een wettelijke verplichting – zoals bijvoorbeeld dat we facturen bewaren voor een periode van 7 jaar voor de belastingdienst.

Maar gaat het jou niet om jouw oude overeenkomst? Een moderator kan jouw dossier niet voor je opvragen. Je kunt wel een verzoek indienen per brief waarin je de volgende gegevens dient te vermelden: Naam, adres, mobiel nummer en klantnummer waarop het verzoek betrekking heeft en een duidelijke omschrijving van het exacte verzoek. Ook heeft KPN dan een kopie van een geldig legitimatiebewijs nodig. Voor het versturen van een kopie van je legitimatiebewijs kun je gebruik maken van de KopieID app. Deze app schermt persoonlijke gegevens af. Via www.rijksoverheid.nl kan deze app gedownload worden.

Je kunt het verzenden naar: 
KPN Mobiel 
t.a.v. CMU / Team 1 
inzake opvragen dossier 
Postbus 13500 
9700 EG Groningen


We hebben niets meer van je gehoord dus ga ik ervan uit dat je vraag is beantwoord. Anders weet je ons te vinden!