Skip to main content
Ik zou graag mijn facturen van Jan 2018 tot juni 2018 willen opvragen. Ik krijg ze elke maand per mail maar heb ze niet opgeslagen dit doe ik inmiddels wel. Hoop dat je mij kan helpen



Admin: nieuw topic aangemaakt. Oorspronkelijke topic
Hoi @Bornico . Goed dat je ze nu opslaat!

Ik wil graag kijken of ik de 'missende' facturen nog kan achterhalen. Kun je je profiel aanvullen en mij een seintje geven? 🙂
Ik heb profiel ingevuld hoop dat je er iets mee kan. Al vast bedankt .
Dank, @Bornico . Gaat het om het nummer dat eindigt op 22 of 68? Of wil je ze van beide? 🙂
Het nummer dat eindigt op 68 is goed.
Ik heb zojuist de facturen verstuurd. Nu ging dat zonder dat ik een bevestiging van mijn systeem kreeg. Kun jij bevestigen dat ze binnen komen op je contact e-mail adres ? ( je kpnmail.nl adres ).
Ik heb inderdaad facturen ontvangen van nr 68 heb ik maart april mei en juni ontvangen mis dus nog jan feb en maart.

Van nr 22 heb ik mei en juni ontvangen.

Vam mijn tv internet en vaste telefoon heb ik nog niks ontvangen. Weet niet of dat nog mogelijk is.

Alvast bedankt
Ik heb geprobeerd de missende facturen te sturen. Laat je weten wat je allemaal binnenkrijgt ? 🙂
Beste,



Heb alle ontbrekende facturen ontvangen.

Nnogmaals hartelijk bedankt



Met vriendelijke groeten



Nico de Moor.
Top Nico! Mocht er in de toekomst iets zijn, weet je mij te vinden! 🙂
Beste,



Dacht dat ik alles had maar jan en feb van internet en tv heb ik nog niet ontvangen.

De rest is in orde.
(observatie van een toevallige meelezer cq buitenstander)

Mooi dat ook dit probleempje weer de wereld uit is, deze vraag komt hier best vaak langs, het lijkt me dan ook een mooie optie om de pdf-en op een server te zetten achter een inlog, zoals dat bij andere bedrijven gangbaar is.



Ik krijg ze elke maand per mail maar heb ze niet opgeslagen dit doe ik inmiddels wel.

Dan vraag ik me af, hoe kun je emails wel ontvangen en niet opslaan ?
@Bornico : Als het goed is, heb je nu januari en februari ook. (excuses voor de twijfel taal, de interface waarmee ik het moet versturen is nogal 'wazig' - vandaar dat ik het aldoor bij jou dubbelcheck )
Alles heb ik nu ontvangen bedankt

Groeten