Skip to main content

Goedemiddag meneer of mevrouw. 

 

Ik zou graag de facturen van 2019 op willen vragen . Ik heb ze nodig voor mijn boekhouding maar ben ze kwijt geraakt. .

 

Groetjes Patricia 

Hallo @Patricia 091171 heb je dit verzoek al gelezen (en uitgevoerd)?

Wil je daarvoor jouw naam, postcode, huisnummer, klantnummer en mobiel nummer achterlaten in het KPN Forum profiel en een berichtje in dit topic? 

Dan heeft de KPN moderator alle benodigde informatie en kan die op zoek naar de facturen.


ik heb een prive berichtje gestuurd


Hallo @Patricia 091171 Jij stuurt mij zojuist een privébericht.
Dat moet je niet doen, want ik ben geen KPN medewerker. Ik ben KPN klant, net zoals jij.

Plaats jouw informatie in jouw Forum profiel, waar het alleen zichtbaar is voor KPN.
Gebruik de velden die gemarkeerd zijn met (Privé)


dank je wel. sorry 

 


Hoi @Patricia 091171. Welkom op het KPN forum! Ik zal voor jou opzoek gaan naar deze facturen. Wil je daarvoor jouw gegevens achterlaten in het KPN Forum profiel, zoals @RBxx al aangaf. Laat je een berichtje achter in dit topic nadat je dit hebt gedaan? Dan ga ik voor jou aan de slag!😊


@Patricia 091171 Ik heb helaas niets meer van je gehoord dus ik ga er vanuit dat je via een andere weg jouw facturen hebt opgevraagd. Als je mijn hulp toch nog nodig hebt, dan hoor ik dat graag!